MaxCPU Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Tenkte jeg skulle se en dvdfilm på den bærbare når jeg setter meg på toget i ettermiddag. Jeg har aldri tidligere brukt dvdspilleren så tenkte jeg skulle prøve det ut på forhånd. Har prøvd å finne diverse codeker og avspillere på internett, men det ser ut som det meste er demo og da får jeg bare spilt 30 min! Jeg la inn Fast and the Furious og der lå InterActual. Et avspillings program! Genialt! Men... Jeg har et problem med lyden. På åpningsscenen til filmen er lyden normalt bra, men med en gang filmen begynner blir den nesten uhørbar! Hva er galt? Tenkte egentlig at jeg skulle se Driven på toget, men denne vil ikke engang åpnes! Og blir heller ikke sett på som en dvdplate av pc... Trenger litt hjelp her må jeg si! På forhånd takk! Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Fant ut av lyden nå, men får fortsatt ikke Driven til å fungere! Alle andre filmene fungerer... :sad: Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Kan jo legge til at Driven fungerer på min H/K DVD25 ! Lenke til kommentar
covah Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Har du prøvd med et ordentlig DVD avspillingsprogram (WinDVD eller PowerDVD)? Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Ja, får meldingen "no disc" med PowerDVD ! **** az.. Jeg reiser snart og det ser ikke ut som jeg får fikset det! Må jo være noe med den ***** cd'n!? Kjøpte den på Posten for kr. 99,-, men betyr jo ikke at det ikke skal fungere! Lenke til kommentar
covah Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Kanskje like gjerne å droppe den filmen? Den er jo så dårlig uansett.... Lenke til kommentar
shakur Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 covah: Enig, suger hardt! Se heller Fast & Furious en gang til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå