DuckDuckGoose Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Har nettopp kjøpt dette hket, men har problemer med denne Voice funksjonen i BIOS som skal si ifra når noe skjer, eller noe. Stemmen har hengt seg opp og stopper ikke før jeg kommer inn i XP. Jeg har slått av denne funksjonen, men den vil ikke slutte med å si: "NO CPU INSTALLED" eller et eller annet noe slikt. Hva skal jeg gjøre? Har lastet ned BIOS 1007c, den nyeste versjonen. :sad: _________________ AsusP4S533 P4 2.0 Northwood 512 Apacer DDR333 PC2700 Geforce3 ti200 WD 80JB [ Denne Melding var redigert av: alansmith på 2002-08-23 15:24 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Skjekk at CPU virkelig er installert. Ta av kjøreren og skjekk at cpu-viftekabelen virkelig står i. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Jamen, hvis ikke cpu var installert, kunne jeg vel ikke starte winxp og gjøre alt annet som er naturlig å bruke en pc til? Vel? :???: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå