Rashoumon Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg trenger litt hjelp til å velge her. Står mellom tre maskiner, en er bærbar og to er stasjonære. Høres det rart ut? Vel, jeg har _lyst_ på bærbar. Men i år er det ikke nødvendig,- bare praktisk noen ganger. Slik jeg ser det kan jeg kjøpe en bærbar neste år og heller få mer ytelse i år til spilling og videoredigering som jeg kommer til å drive en hel del med. Men det er fortsatt en diskusjon på stasjonær/bærbar i hodet mitt! Her er de tre: Netshop kampanje PC for oktober (Liker ikke kabinettet, så denne koster litt ekstra pga ny kasse.) Netshop 1559 Kampanje oktober / november Mamoz kampanje PC for oktober Jeg heller en del mot Mamoz pga høyere ytelse i spill, penere kabinett og at de har den på lager. Mus/Tastatur/Headset trenger ikke være top-notch w00t1337 så lenge det ikke er ubehagelig å bruke. Står på kanten til å kjøpe og trenger bare et par dytt for å falle stupe i det! Lenke til kommentar
CriZ1 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hei ..eg betsilte netshop sin idag so ringte eg inn te di og spørde om eg kunne bytte dei tinga som ikkje var på lager å det var kje nåke problemer:) eg anbefaler personli netshop sin ..trur den yter mer med et anna hk:)eg veldte asus sli Deluxe eller nåke sånt å anna ram:) gler meg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå