Gå til innhold

Netshop 1559 vs DinSide Netshop/Mamoz Gamer.

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt hjelp til å velge her. Står mellom tre maskiner, en er bærbar og to er stasjonære. Høres det rart ut? Vel, jeg har _lyst_ på bærbar. Men i år er det ikke nødvendig,- bare praktisk noen ganger. Slik jeg ser det kan jeg kjøpe en bærbar neste år og heller få mer ytelse i år til spilling og videoredigering som jeg kommer til å drive en hel del med. Men det er fortsatt en diskusjon på stasjonær/bærbar i hodet mitt!

Her er de tre:

Netshop kampanje PC for oktober (Liker ikke kabinettet, så denne koster litt ekstra pga ny kasse.)

Netshop 1559 Kampanje oktober / november

Mamoz kampanje PC for oktober

Jeg heller en del mot Mamoz pga høyere ytelse i spill, penere kabinett og at de har den på lager. Mus/Tastatur/Headset trenger ikke være top-notch w00t1337 så lenge det ikke er ubehagelig å bruke.

Står på kanten til å kjøpe og trenger bare et par dytt for å falle stupe i det! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei ..eg betsilte netshop sin idag so ringte eg inn te di og spørde om eg kunne bytte dei tinga som ikkje var på lager å det var kje nåke problemer:) eg anbefaler personli netshop sin ..trur den yter mer med et anna hk:)eg veldte asus sli Deluxe eller nåke sånt å anna ram:) gler meg:) :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...