Knugo Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Leter etter et bra partisjonsprog. Må være freeware og komp. Med win-XP. Ikke no DOS-greier! Jeg partisjonerte med XP før, men etter at jeg re-installerte xp forsvant den muligheten i datamaskinbehandling. Hva skyldes dette? Jeg får heller ikke gjort det i DOS!!! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Sett under {Control Panel | Administrative Tools | Computer Management | Storage | Disk Management} ? Ranish Partition Magic er vel freeware, men er kanskje ikke akkurat det du er ute etter (Ranish != fancy grafikk). Tror ikke Ranish kan repartisjonere eksisterende partisjoner uten tap av data. Det må du ha PowerQuest Partition Magic til. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Den 2002-08-23 14:10, borre skrev: Sett under {Control Panel | Administrative Tools | Computer Management | Storage | Disk Management} ? Jepp!!! jeg fikk partisjonert med dette før!!! Men ikke nå lengere!!??!!?? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Kutt ut alle utropstegnene og spørsmålstegnene - det fremhever ikke akkurat seriøsitet og modenhet. Hva mener du med at det ikke fungerer? Får du opp diskene under Disk Management? Hva eksakt er det du har tenkt å partisjonere? Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Den 2002-08-23 14:23, borre skrev:Kutt ut alle utropstegnene og spørsmålstegnene - det fremhever ikke akkurat seriøsitet og modenhet.Hva mener du med at det ikke fungerer?Får du opp diskene under Disk Management?Hva eksakt er det du har tenkt å partisjonere? Jeg får ikke opp alternativet dele disk/resize disk som alt. Jeg får opp diskene i disk management. Jeg har tenkt å partisjonere en 80 G i to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå