FredrikG Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Har en Zepto 6515WD, og er ganske fornøyd. Men kameraet fungerer ikke akkurat som det skal. Installerte det akkurat som det sto i readme-filen, og det fungerte perfekt de to første dagene. Nå fungerer det noen ganger, men vanligvis ikke. Lyset skrur seg på, men det dukker ikke opp i enhetsbehandling. Kommer uansett ikke til å bruke det veldig mye, men er litt uaktuelt å be folk jeg chatter med om å vente mens jeg starter maskinen på nytt 17 ganger for at kameratet skal virke. Noen råd? Jeg har prøvd å legge det inn på nytt, men det endret ingen ting. Er det forresten meningen at det alltid skal stå på? Lenke til kommentar
FredrikG Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Ingen med 6515WD (eller Asus e.l med innebygget BisonCam) som har opplevd problemer med det...? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Ta en tlf til Zepto veldig hyggelige teknikere der... Lenke til kommentar
FredrikG Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 En liten update: Zepto mente jeg burde sende inn maskinen, men det gidder jeg ikke bare pga. dette... Etter litt detektivarbeid (er litt stolt av meg selv nå...) tror jeg feilen skyldes C:\WINDOWS\BisonCam\BisonMnt. Dette programmet skal kjøres ved oppstart (i følge msconfig), men ved å kjøre det manuelt når kameratet ikke fungerer starter kameraet som det skal! Hva feilen skyldes er ikke godt å si, men så lenge jeg har funnet en løsning er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
rikardo Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Takk for tips! Hadde faktisk også dette problemet med min (ECS G220) for en tid tilbake. Måtte riktignok formatere, og etter det har det fungert utmerket:) Men kjekt å vite om det skulle skje igjen. Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 jeg har asus med innebygd. aldri hatt problemer med det.. hmm rart kontakt forhandler eller produsent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå