Gå til innhold

Problemer med innebygd webkamera

FredrikG

Anbefalte innlegg

Har en Zepto 6515WD, og er ganske fornøyd. Men kameraet fungerer ikke akkurat som det skal. Installerte det akkurat som det sto i readme-filen, og det fungerte perfekt de to første dagene. Nå fungerer det noen ganger, men vanligvis ikke. Lyset skrur seg på, men det dukker ikke opp i enhetsbehandling. Kommer uansett ikke til å bruke det veldig mye, men er litt uaktuelt å be folk jeg chatter med om å vente mens jeg starter maskinen på nytt 17 ganger for at kameratet skal virke. Noen råd? Jeg har prøvd å legge det inn på nytt, men det endret ingen ting. Er det forresten meningen at det alltid skal stå på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En liten update: Zepto mente jeg burde sende inn maskinen, men det gidder jeg ikke bare pga. dette... Etter litt detektivarbeid (er litt stolt av meg selv nå...) tror jeg feilen skyldes C:\WINDOWS\BisonCam\BisonMnt. Dette programmet skal kjøres ved oppstart (i følge msconfig), men ved å kjøre det manuelt når kameratet ikke fungerer starter kameraet som det skal! Hva feilen skyldes er ikke godt å si, men så lenge jeg har funnet en løsning er jeg fornøyd! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...