Talker Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg har et Radeon 9700pro AIW og i det siste har jeg fått opp denne meldinga endel. Hva kan jeg gjøre for å ordne på dette? Har ikke overklokket eller noe nå, pc'n har alle originalinnstillinger. Mener på at jeg har nyeste catalyst driverne også. Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg har et Radeon 9700pro AIW og i det siste har jeg fått opp denne meldinga endel. Hva kan jeg gjøre for å ordne på dette? Har ikke overklokket eller noe nå, pc'n har alle originalinnstillinger. Mener på at jeg har nyeste catalyst driverne også. 5052641[/snapback] Syns det lukter både varmgang og strøm problemer. denne feilen kan komme ved begge.. men strømproblemer gir som oftes en restart. Har du god nok lufting i pc'en din ? Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Sier meg eni med Kozesmurf der ja Jeg hadde ett 9800Pro kort som alle vet lager veldig mye varme, og jeg overklokket det kortet med orig kjøling. Fikk jeg samme type melding, men kan være for lite strøm åsså, hvor stor Psu har du? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 sjekk om det er mye støv under vifta på skjermkortet.. det kan gjøre at det blir dårlig kjøling Lenke til kommentar
Talker Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Har ikke overklokket nå, og hadde ikke dette problemet når jeg hadde overklokket før... Jeg har en chieftec strømforsyning på 360w, men det var som sagt ikke problemer før.. å da hadde jeg overklokket.. Dvs mere strøm og mere varme... Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Som tidligere nevnt anbefaler jeg deg å ta en titt på vifta på skjermkortet og fjerne støv fra denne og se om problemet fortsetter. Grunnen til at du ikke hadde problemer tidligere kan være at vifta ikke var like full av støv som den kanskje er nå Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Strøm forsyninga kan også "dabbe" av effektvis etter tid.. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Som tidligere nevnt anbefaler jeg deg å ta en titt på vifta på skjermkortet og fjerne støv fra denne og se om problemet fortsetter. Grunnen til at du ikke hadde problemer tidligere kan være at vifta ikke var like full av støv som den kanskje er nå 5062193[/snapback] Blåste faktisk vifta tom for støv i går, så da får vi bare vente å se hva som skjer da... Strøm forsyninga kan også "dabbe" av effektvis etter tid.. 5062249[/snapback] Dette visste jeg faktisk ikke Men trur ikke det er dette som er problemet.. Når jeg drev med overklokking så klarte jeg å få ganske ustabile spenninger Så mye at pc'n restarta, men fikk aldri opp slik feilmelding.. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Da skjedde samme feilen igjen i dag Aner ikke hva det kan være. Det skjedde når jeg satt å leste innpå internett Men begynner å misstenke driverne.. Noen andre som har hatt problemer med de siste catalyst driverne? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Prøv gamle drivere. Jeg har hatt en del problemer (blant annet vpu-recovery) etter at jeg bytta til nyeste drivere. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Huk av VPU Recover i driverne. Når dette ble introdusert hoppet den av og til ut av spill, og etter jeg ikke brukte den så kom aldri problemene. VPU Recover er en funksjon som gjør at maskinen ikke restarter ved feil, men som regel tar den også feil som ikke hadde resultert i restart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå