Gå til innhold

VPU Recover feilmelding

Talker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har et Radeon 9700pro AIW og i det siste har jeg fått opp denne meldinga endel.  :hrm: Hva kan jeg gjøre for å ordne på dette? Har ikke overklokket eller noe nå, pc'n har alle originalinnstillinger. Mener på at jeg har nyeste catalyst driverne også.  :(

5052641[/snapback]

Syns det lukter både varmgang og strøm problemer.

denne feilen kan komme ved begge.. men strømproblemer gir som oftes en restart.

Har du god nok lufting i pc'en din ?

Lenke til kommentar

Som tidligere nevnt anbefaler jeg deg å ta en titt på vifta på skjermkortet og fjerne støv fra denne og se om problemet fortsetter. Grunnen til at du ikke hadde problemer tidligere kan være at vifta ikke var like full av støv som den kanskje er nå

Lenke til kommentar
Som tidligere nevnt anbefaler jeg deg å ta en titt på vifta på skjermkortet og fjerne støv fra denne og se om problemet fortsetter. Grunnen til at du ikke hadde problemer tidligere kan være at vifta ikke var like full av støv som den kanskje er nå

5062193[/snapback]

Blåste faktisk vifta tom for støv i går, så da får vi bare vente å se hva som skjer da...

Strøm forsyninga kan også "dabbe" av effektvis etter tid..

5062249[/snapback]

Dette visste jeg faktisk ikke :ohmy: Men trur ikke det er dette som er problemet.. Når jeg drev med overklokking så klarte jeg å få ganske ustabile spenninger :p Så mye at pc'n restarta, men fikk aldri opp slik feilmelding..
Lenke til kommentar

Huk av VPU Recover i driverne. Når dette ble introdusert hoppet den av og til ut av spill, og etter jeg ikke brukte den så kom aldri problemene.

VPU Recover er en funksjon som gjør at maskinen ikke restarter ved feil, men som regel tar den også feil som ikke hadde resultert i restart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...