Gå til innhold

Nykjøpt Powercolor X850 PRO funker ikke...?

Noirad

Anbefalte innlegg

Hei, hopp, vær hilset og shalom!

Nå har det seg sånn, at undertegnede har kjøpt (merk: HAR KJØPT) nytt skjermkort; Powercolor X850 PRO.

Jeg har:

- avinstallert softwaren til det gamle kortet (X300)

- installert software til det nye kortet (feilfritt, ifølge Wizarden)

- lest manualen, så det e'kke no vits i å flame meg for at jeg ikke kan lese :cool:

Jeg har ikke:

-lastet ned ny driver til kortet, da jeg regner med at nyeste driver fulgte med Cd-en (kjekt om noen kunne paste en link til nyeste driver, sånn i tilfelle).

- restartet pc-en, skal gjøre det rett etter jeg har skrevet ferdig alt detta, slik at jeg har en backup hvis reboot ikke funker :D

Problemer:

- World of Warcraft vil ikke starte (Får error om at "memory could not be "read"", men det er jo en error alle får innimellom).

- Når jeg scroller i Opera og IE, hakker det. Når jeg scroller spillelista i Winamp, hakker det ikke. Snåle greier =/

PC-en min:

Intel Pentium 4-3000 3ghz

512MB DDR2 RAM (PC4300)

BAre spør meg om det er noe mer du lurer på.. Begynner å bli ganske desp etter hjelp nå :cry:

Endret av Noirad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Driverne på cden kan være flere måneder gamle.. Last ned nye fra www.ati.com

5052708[/snapback]

Selv om medfølgende drivere kan være flere måneder gamle så skal dem fungere.

Nyere drivere er oppdaterte versjoner av den som følger med på cd'en hvor dem har fikset bugs og kompabilitetsproblemer hovedsaklig mot maskinvare/navngitte spill så eg tror ikke det skal skyldes på driverene her.

Har du krefter nok til å kjøre denne saken da ?

Dette skjermkortet kjøpte jeg selv nå nettopp og hadde ingen problemer med å installere det

Husk at om du er en av de som kjøper PSU så det akkurat passer til ditt system vil du få pusteproblemer på dette skjermkortet i forhold til det du skiftet ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...