TrashMaster Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hei! For to måneder hadde jeg min Multicom Elitegroup G-553 inne til service. Maskinen har funket greit, inntil i dag. Siste problem er rart. Skjermen blinker noen ganger, og deretter slukker skjermen etter kort tid. Konstrasten er helt fucka, men i bakgrunnen ser jeg teksten svakt. Nytter ikke justere kontrasten på maskinen heller. Noen som har hatt lignende problemer, eller har forslag til hva som er feil? Når jeg starter opp funker skjermen noen sekunder før den slukker... Lenke til kommentar
EvilDuck Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Når skjermen blir mørk og du fortsatt kan skimte mørke konturer på den, er det som regel backlighten som er død på en eller annen måte. Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 det som er rart er at problemet kom rett etter sist service. dagen etter den kom tilbake begynte skjermen å blinke, men først i dag slukket skjermen. Garantien er nå ute, men er dette mulig å reklamere på? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Du har fortsatt kjøsploven som gir deg rett til reklamasjon. Hhv. 2 og 5 år. Garantien kan bare gå utover dette. Så om du bare har 1 års garanti kan du fortsatt kreve dette kostnadsfritt. Siden det skjedde etter forrige service kan det ha skjedd en skade der eller under transport. Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Vært i kontakt med Multicom, og servicenivået har tydeligvis bedret seg den siste tiden. Er backlightet problemet dekkes det av 2 års garanti fikk jeg beskjed om. Faktisk et lite pluss i boka Lenke til kommentar
Ornamental Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det var trivelig å høre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå