fudun Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hei, et kort spm til dere som har LCD og et pc-surroundsett; hvor plasserer dere senterhøyttaleren? Sikler på LCD nå som Dell sin 24" er så rimelig, men da må jeg nesten plassere sentern under skjermen. Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg har da en crt skjerm, så min senter står oppå den, men du kan jo etc feste den på veggen? Lenke til kommentar
stol Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 festa min på veggen jeg bak skjermen, Lenke til kommentar
fudun Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Sentern min står fint oppå CRT'en min i dag, selvfølgelig. Men veggen kan bli verre, da jeg har hjørneskrivebord... Blir nok nødt til å modde skrivebordet mitt litt for å få lyden fra rett sted. Endret 25. oktober 2005 av fudun Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 på veggen bak lcd skjermen Lenke til kommentar
crysys Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Veggen rett bak, eller skaff deg et lite stativ som gjør opp for flaten du har crt skjermen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå