jegerenfisk Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Pc'en min har nå drept 2 hdder.. Det er samme rutine hver gang.. Den begynner å tulle med å boote(restarter seg slev når den kommer til win load). Men noen ganger starter den helt fint. Så 2-3 uker senere død hdden.. Enten finner hk'et den ikkje eller så lager den rare klikkelyder. Dette har nå skjedd med 2 hdder.. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 ...og i min PC sitter det en Q-Tec strømforsyning ventet jeg på at du skulle si Hva slags strømforsyning har du? Er det noen forstyrrende saker som står i nærheten? Høytalere som ikke er magnetisk skjermet for eksempel? Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Det sitter en gammel psu (finner ikkje ut merke) på 280w. Tror kanskje det er den som begynner å slite etter 4 år (hw oppgradert i senere år). Pc en har blitt enda verre, den nekter å vise skjermbilde og cd-rom og brenner bare blinker. Utifra lyden høres det ut som om den bare rebooter og rebooter og rebooter.. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg ville aller først prøvd å bytte PSUen. Dersom det ikke hjelper noe, kan vi komme tilbake til hva annet det kan være. Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 jess.. skal teste en annen power suply i morgen.. så får vi se om d hjelper. Krysser fingre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå