Cocytor Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=32573 Minder om en tråd på forumet som ble stengt. Dette lukter pyramide og svindel lang vei. Bør vel stenges..? Endret 24. oktober 2005 av Cocytor Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Så den dær for noen dager siden. Er Pyramide lukt på lang vei her. Å hvorfor legge det ut på bruktmarkedet? Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Enig! Synes også at HW.no burde modurere annonsene før de legges ut på bruktmarked.no. Endret 24. oktober 2005 av Equiox Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 heh.. alienwear? Er vel en håpløs dust som tror han er noe :!: Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Er ganske bra at dette er gratis anonsering Men noen ganger lurer jeg på om det er verdt å betale noen kroner for annonseringen.... da slipper man unna mange useriøse selgere/idioter som i denne annonsen. Har selv brukt det mange ganger, og vill gjærne fortsjette med det. Syns folk med vonde hensikter kan bare stikke av og finne seg ett liv..... Endret 24. oktober 2005 av VikinGz Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Du får ringe han å be han skaffe seg ett liv.. nummeret står der Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Enten så er det noen som har lagt ut annonsen i falsk navn/nr, eller så er det studieleder i frp's lokallagsstyre.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Ja, dette er tydelig pyramidesvindel. Getgiftsforfree (gffonline) har vært et stort problem. Jeg tror det er vanlig å utestenge alle som prøver på noe slikt. Det finnes moderatorer i bruktmarkedet, men responstiden kan være noe lang. Jeg håper de tar seg av saken ganske kjapt nå. Jeg rapporterte den i hvertfall. (Man må være logget inn for å finne rapporter-knappen) Lenke til kommentar
muffe Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Enten så er det noen som har lagt ut annonsen i falsk navn/nr, eller så er det studieleder i frp's lokallagsstyre.. 5052432[/snapback] Hvis du sammenligner navnet han oppgir i annonsen med navnet på den listen, så ser du at han faktisk ER det... Hvis han har oppgitt rett navn da. Lenke til kommentar
storken Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 nesten så jeg har lyst til å prøve dette Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Haha..Er jo ikke uten grunn til at han er studieleder for FRP da.. Tror jeg skal sende han en mail å spørre om han ikke kan sende meg et bilde av denne "gaven" hans! Enkel matte sier ganske klart i fra om at dette ikke går opp. hvis det da ikke er noen som driver veldedighet her da.. Mulid det er et av de nye stuntene til FRP.. Endret 24. oktober 2005 av sKRud Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Annonsen er borte, og da kan jeg like så godt stenge tråden. Takker for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg