Nauz Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 ehh for det første: var veldig usikker på hva jeg skulle kalle denne tråden så gjerne si i fra hvis "du" syns navnet burde endres(tittel) men går rett på sak! ehh hmm jo: har i det siste hatt problemer med at cpu en er veldig ustabil. så hørte "Spy warez" kanskje var årsaken.. men jeg har hat det veldig sikkert mot spyware og det kan umulig vært det, men så hørte jeg at jeg kansje hadde litt for mange "opprydnings/spybots" program.. har kjørt med: adaware se personal, norman antivirus ccleaner tune up 2006 ram idle og noen"tweak programm" til windows.. og har også mozilla firefox så tenkte å "redusere" bruken av programmene litt.. men er litt usikker.. hørte av en fyr at"ccleaner og adaware hadde samme"jobb" og liksom koliderte med hverandre.. er dette sant? ccleaner er jo er opp rydnigs program, og ikke et "spybot" eller hva det heter.. noen som har noen forslag til "vilke" programm jeg burde bruke for å holde systemet ryddig og spyware fritt?? veit tråden ble litt dum.. men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå