xclusive_danny Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det trådløse internettet har blitt treigt nå.. Det gjelder når jeg er på nettet og spiller.. Har prøvd på 2 forskjellige trådløse nettverk, men begge er treige.. Men rundt 23:30 tiden virker alt fint.. Sånn er det hele tiden. Lurte på om det kanskje var noe med maskinen min å gjøre (dell xps gen2)? Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 mulig noen haker nettet dit og derfor du får mindere fart.. Lenke til kommentar
CrapBag Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det trådløse internettet har blitt treigt nå.. Det gjelder når jeg er på nettet og spiller.. Har prøvd på 2 forskjellige trådløse nettverk, men begge er treige.. Men rundt 23:30 tiden virker alt fint.. Sånn er det hele tiden. Lurte på om det kanskje var noe med maskinen min å gjøre (dell xps gen2)? 5052215[/snapback] Klokken 23:30? Er det da alle elektroniske apparater i huset skrues av? Hvor sitter du i forhold til routeren? Elektriske apparater sender ofte ut sterke forstyrrelser, også kalt "noise". Det beste er å sitte i samme etasje som routeren eller ovenfor. Helst ikke under. Da taper du mye signalstyrke. Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 okey... takker for svar. Da tror jeg kanskje vet hva som er feil Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Fint om du gidder å gi oss et hint om hva som var problemet, xclusive_danny. Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 så ikke siste posten før nå.. Hovedproblemet var distansen, men så kan det hende at det var litt pga "lampene, det elektroniske også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå