kjell-inge Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Har en pc med windows XP som jeg skulle ha formatert... har cd osv, men jeg får ikke kommet innpå selve formateringsprogrammet ... kan noen hjelpe meg og si hva jeg skal gjøre forå komme innpå programmet ? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Gå inn i BIOS. Velg at cd-rom skal bootes først. Harddisk står sikkert først hos deg nå. Velg derfor cd-rom. Når du restarter maskinen, så skal det etter POST beskjeden komme opp en tekst som ligner på dette: Trykk en tast for å starte opp fra cd. Du trykker da en tast, og da kommer du inn i det programmet. Hvis Windows cd'en ikke er bootable, så må du gjøre den bootable med et program, eller begynne med boot disketter. Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Er ikke dette feilpost? Lenke til kommentar
tropic Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 denne bør flyttes til annet om hardware.. Lenke til kommentar
Dr.Pepper Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Ta en titt på denne url linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå