Gå til innhold

Ny rekord?i 3dmark

Zakati

Anbefalte innlegg

hei har just fått ny maskin og gjett va scoren var??

19720poeng

Hardware:

P4 2,4@3,9 :smile:

Randon 9700 :grin:

1024 RD :grin:

Og selfølgelig vann kjøling :grin:

har ikke fått internett på denne PCn den står fortsatt i kjelleren siden det er der jeg foretar mine moddingsprosjekter men kan nesten ikke vente med å få registrert denne scoren på madonion. WOho!

ikke for å skryte for mye men jeg er ganske så fornøyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ehh ja beklager at jeg har dysleksi skal aldri skje igjen at jeg skriver feil...Idiot!

og hvis du lurer på hvor jeg har fått tak i skjermkorter så va jeg just på ferie i Østen, det va der jeg kjøpte alle pc delene kostet meg litt under 7000. Slutt å hakk på meg!!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-23 11:00, Zakati skrev:

ehh ja beklager at jeg har dysleksi skal aldri skje igjen at jeg skriver feil...Idiot!

og hvis du lurer på hvor jeg har fått tak i skjermkorter så va jeg just på ferie i Østen, det va der jeg kjøpte alle pc delene kostet meg litt under 7000. Slutt å hakk på meg!!

Det var ingen som hakket på deg. Om du skal ferdes på webforum må du tåle å bli korrigert, andre kan ikke lukte at du har dysleksi - derfor bør du tolke det som ble lagt inn som en høflig korreksjon, ikke at man hakker på deg. Og at folk tviler på scoren din, som forøvrig var kunstig høy, er bare naturlig.

Ellers: Grattis med ny maskin, selv om jeg ikke skjønner hvorfor folk er så innmari opptatt av syntetiske testscores.... :wink:

Lenke til kommentar

Jeg var en tur til Silicon Valley, og jegtt hva jeg fikk! (Ja, den PC'en har ikke internet)

En AMD Hammer på 1.3GHz, med 2GB DDR533 RAM Med HyperTransport Interconnector Chipsett og seffers R400 (Som seffers bare er protoype, men jeg har det fordet)

Min 3DMark score er på morsomme 27000poeng...

[/ironi]

Hvem som helst kan skrive masse bull og diktere opp en maskin, og jeg er en av de som IKKE tror på det threadstarteren skriver FØR jeg har sett screenshots av PC og URL til MadOnion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...