mustang_boy Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hallo Jeg er nå lei av alt bråket fra viftene i tillegg til at jeg har lyst til å prøve vannkjøling så jeg har bestemt meg for å kjøpe ett, men lurer på hvilke som er bra. Har tenkt å bruke rundt 1500 kr. Noen som har noen forslag...?? Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Skal du kjøle GPU, NB og CPU? Eller bare CPU? Lenke til kommentar
mustang_boy Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 skal kjøle ned cpu og gpu Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Da ville jeg nok ha kjøpt WaterChill CPU-kit og Asetek universal GPU-blokk på SHG, får mye for pengene da. Lenke til kommentar
mustang_boy Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 takk for tipset, får titte litt på dem. har du det settet selv..?? Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Nei, men det gjør det godt i tester, og har sett mange som er fornøyd med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå