makke2ta Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Heihei. Jeg lurte på om noen her hadde en god kode for en usylig besøks teller Veldig takknemmelig for svar. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 <div style="display:none"> <!-- TELLEREN HER --> </div> Lenke til kommentar
makke2ta Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Utrolig fort svar, takker;9 Men hvordan kan jeg finne ut hvor mange besøkende det har vert ved hjelp av denne? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det spørs vel på hvilken teller du bruker? Lenke til kommentar
makke2ta Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 jeg tenker i og med at den er usynlig, btw har du kode til en teller og så kan vi ta utgangspunkt i den thoght Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Kan fint lite om dette, men du finner vel bare en teller et sted på nettet, og setter den inn i koden som Henrik Lied skrev? Søk på nettet og finn en. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Kan anbefale http://statcounter.com/ - den kan du få usynlig - uten å bryte retningslinjene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå