Gå til innhold

Den Store AMD DC Opteron oc tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har vell komplett.no inne 0609 chipper som Lenniz har! Etter det eg har forstått så kjøpte vell Lenniz den hos komplett.no! Så du får bestillte der!

Jeg lurer egentlig mest på hvilke 165'er komplett.no har inne.. Hvis de har 0610 DPMW så er så og si alle dem 3GHz chipper..

Lenke til kommentar

Sikkert samme som komplett.no

Stinger82, du får ikkje vite hvilken stepping komplett.no har inne, eg har sjøl prøvd utallige ganger, men de har ikkje tid/kapasitet til å sjekke hvilke de har inne.

Når komplett.no mottar CPUer, så kan samlingen av CPUer godt være en blanding av steppinger, derfor er det veldig vanskelig for komplett.no å vite hva de har inne.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken stepping de har på shg.no for tiden (165)?

5973679[/snapback]

De pleier å være behjelplige med å sjekke hvis en spør pent.

Si at du er på utkikk etter en bestemt stepping, og at du kjøper den hvis de har den på lager. Det innebærer at du bør kjøpe den hvis de tar seg brydderiet med å sjekke og det viser seg å være rett stepping.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken stepping de har på shg.no for tiden (165)?

5973679[/snapback]

De pleier å være behjelplige med å sjekke hvis en spør pent.

Si at du er på utkikk etter en bestemt stepping, og at du kjøper den hvis de har den på lager. Det innebærer at du bør kjøpe den hvis de tar seg brydderiet med å sjekke og det viser seg å være rett stepping.

5974559[/snapback]

Så, hva er den beste steppingen på 170 nå for tiden? Vist ikke komplett.no vil/kan sjekke hvilken stepping de har på lager, finns det vel andre som kan :)

Lenke til kommentar
Jeg hadde utrolig lyst på en Opteron 170 som klarer 3.0 Ghz på luft. Helt til Conroe resultatene kom på nettet. Gutter det er snakk om bare få måneder igjen nå....klarer dere ikke å vente?

5974459[/snapback]

Kjøpte meg en dualcore pga. jeg skal ha meg bærbar med merom til høsten/vinteren.

Da blir nok ikke denne maskinen rørt så mye :)

Lenke til kommentar
Alt fra uke 08/09/10 er vell bra. Hvis du snakker med dem, så skriv gjerne her på forumet hva de sa!

5976064[/snapback]

Da har jeg skrevet mail til: komplett, mpx, databutikken, cshop og pcutstyr.no- så nå får vi se hvem som svarer, og muliges hvilke steppinger de har på lager..

Edit1: Databutikken hadde ikke kapasitet til å sjekke.

Edit2: MPX hadde ikke mulighet til å sjekke.

Edit3: Komplett og pcutstyr var også negativ til å sjekke saken..

Endret av stinger82
Lenke til kommentar
Ser ut som jeg har samme stepping som deg Alcoholiday!

Bra?

5976641[/snapback]

Det er den samme som LenniZ har også. Ser ut til å være kurrant den. En sikker 2.8ghz på lav volt. Alt over det er å anse som bonus :cool:

Ser forøvrig et par av de @ 3.0ghz dualprime stabile på XS.

Lenke til kommentar

Hva vil det si? Sitter på en opteron 146cacje som jeg ikke gidder å teste på fase engang på grunn av "garantert" coldbug. (noen så gale som +10grader i følge folk på xs)

Om jeg skiulle finne på å kjøpe en på komplett nå. Hvordan vil denne klare seg på fase?

Eventuelt en 3700+ san diego.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...