Gå til innhold

Den Store AMD DC Opteron oc tråden


Anbefalte innlegg

2.7ghz på 1.4v er jo veldig bra. Bedre enn min 175 :tease: Har nettopp primet 2.65ghz med 1.4 hos meg, ser ut til å være stabilt, så jeg skal gå litt oppover. Skal øke litt og litt så jeg vet hvor langt jeg kan komme med 1.4v.

 

2.6ghz er iallfall stabilt hos meg med 1.36v og nesten 11 timer dual prime.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HURRA nå er prosessoren kommet, det ble en opteron 165 CBBWE 0602BPMW.

 

Gikk med en gang på google og så etter clocke resultater, først fant jeg en som klarte bare 2.4 og ble livredd for at jeg hadde fått katta i sekken, men så leste jeg om mange som har klart opp til 2.7 på nesten stock volt! Jeg bestilte fra Mamoz :dribble:

 

edit: Ser en som har fått den opp i 2.8 Ghz på stock kjøling! Arghh tror jeg har skutt gullfuglen altså!

Endret av odd2k
Lenke til kommentar
HURRA nå er prosessoren kommet, det ble en opteron 165 CBBWE 0602BPMW.

 

Gikk med en gang på google og så etter clocke resultater, først fant jeg en som klarte bare 2.4 og ble livredd for at jeg hadde fått katta i sekken, men så leste jeg om mange som har klart opp til 2.7 på nesten stock volt! Jeg bestilte fra Mamoz  :dribble:

 

edit: Ser en som har fått den opp i 2.8 Ghz på stock kjøling! Arghh tror jeg har skutt gullfuglen altså!

5831366[/snapback]

 

 

Er selv på utkikk etter enOpteron 170 med 609 stepping. Noen som vet om den finnes på Norske lager enda? Ser flere butikker har fått inn nye partier i det siste bl.a komplett.

Lenke til kommentar
Hvilket program anbefaler dere for å få frem full load?

5831640[/snapback]

 

Prime95 og så velger du tortur og den testen som det står på at den tar ut mest varme osv. :thumbup: da får du se fine temps på cpuen din hvis du ikke har sikklig kjøling

5832484[/snapback]

Du burde kanskje ha tatt med at han må ha 2 stk Prime95 siden dette er snakk om dual core.

 

Virker som folk kjøper seg Opteron her bare fordi andre gjør det, og uten selv å ha peiling på ting... :whistle:

Nei er ikke deg jeg mener Fluesopp.

Lenke til kommentar

Hehe, sant det...bør kjøre 2stk. prime hvia man har dc, hvis ikke så kjører man bare på en. Ja du har kanskje rett i det Betroz, opty har blitt "inn". Til deg som tror du har skutt gullfuglen, når det gjelder klokking så er det ingenting som er sikkert. Folk har kjøpt seg en opty som andre har klart å fått et brukbar resultat , men når de klokker den så er det ikke sikkert at de får et resultat som er å hoppe for. Jeg var bare dritheldig føler jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...