Gå til innhold

Den Store AMD DC Opteron oc tråden


Anbefalte innlegg

Netopp prima begge cpuene. Core1 gikk etter 6,5timer og Core0 klarte seg over 17timer(gadd ikke fortsette:P). Når begge kjørte var jeg oppi 55grader load (:() og når bare Core0 kjørte var jeg oppi 47grader load.

Overklokket til 2655mhz @ 1.4V @ 295HTT

 

Stabilt, eller burde jeg sette opp volt litt, slik at jeg kan få Core1 med på hardkjøret? :)

Endret av Daffa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uffda.. Hvordan kjøling har du Furyfax? Etter at jeg satte sidedøra på pc'n, stengte viduet og satte pc'n inni et skap, har jeg problemer med å få min stabil i det hele tatt på 2700 :/

 

Den står i skrivende øyebikk å bencher dual prime på 2700, men har måtte økve vcore helt opp til 1.425 - noe som igjen resulterer i en max temp på 56 grader :( Tror nesten jeg må ned til 2650 for å få en stabil og noenlunde kjølig pc..

Endret av stinger82
Lenke til kommentar

Har vannkjøling, men denne chippen er veldig varm. Kan være eg investerer i en til radioator for å prøve å få ned temperatur. Vi får se,

denne chippen er ekstremt god, men krever god kjøling aller helst bør ikkje temp overskride 45grader på load, noe som er veldig vanskelig å få til.

Vil TT BW pumpen klare å pumpe vannet tilstrekkelig rundt? Har en vannblokk på chipsett også..

Lenke til kommentar
Eg har ikkje noe erfaring med andre pumper. Men hvilke nippler må eg ha til den radiatoren du anbefalte for at den skal passe med TT BW settet, og tror du at pumpen vil klare å forflytte vannet på en tilfredstillende måte?

5751157[/snapback]

 

Jeg hadde ikke turt å kjøre det BW settet. Du finner jo Hydor L20 pumper på bruktmarkedet f.eks.

Koster ikke mange kronene...

Lenke til kommentar

Fytti katta, er litt lei av Core0 nå. Med en gang temp kommer på ca 47 grader så takker core0 for seg!

ARG!!

Core1 klarte eg 32MB superpi med.. så den er god!

Skulle hatt bedre kjøling!

Disse 0550VPMW'ene er meget varme,men om en klarer å holde temp nede så klokker de som et uvær..

 

*frustrert*

 

EDIT:

Har forresten bursdag idag! :w00t: 23 år! :fun:

Så hvis noen har lyst å gi meg en radiator og eventuelt en ny pumpe i bursdags-gave! Værsågod! :tease:

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...