Gå til innhold

Den Store AMD DC Opteron oc tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I vanlig windows programmer vil du neppe merke noe forskjell, men fyr opp tv-kort hvis du har, brenn en dvd og prøv å spill. Med sc cpu vil du aldri klare det, hehe. Det er multitasking dual core viser hvem som er sjefen.

Endret av samye83
Lenke til kommentar

kjører min på 2.5ghz 1.4v :) skal d gå ann å justere volten på hver av kjernene?? er ikke det i biosen til meg :hmm:

Merker at skjermkortet blir en flaskehals nå :dontgetit: har brukt opp alle pengene jeg har nå så det blir vel ikke noe ny hardware på en stund :whistle:

Lenke til kommentar

Så lenge du holder deg under 55c load så er det bare å dure i vei :w00t:

Eg nøyer meg no med ca 10 timer før eg er fornøyd. DVS, eg starter prime før eg går og legger meg om kvelden, og lar det gå til eg kommer fra jobb dagen etter. Det blir ca 17-18 timer. Men eg er fornøyd når eg har kjørt ti timer ellers :)

Lenke til kommentar
mean mean iskremmaskin: Hvordan har du klart til å få cpuz og asus probe ti lå vise riktig vcore?

5649730[/snapback]

mean mean iskremmaskin: Hvordan har du klart til å få cpuz og asus probe ti lå vise riktig vcore?

5649730[/snapback]

Enn om han har enda lavere i bios? :hmm:

5649772[/snapback]

Har 1.325V I bios....

Edit: Rettet fra 3.25V... :hmm:

Endret av mean mean iskremmaskin
Lenke til kommentar

Det programmet du bruker mmi, er du sikker på at det er egnet til stabilitetstesting? DVS, stopper det med en feilmelding dersom CPU regner feil?

Googlet på det av ren nysjerrighet og fant ingeting om at det sjekker prosessor for feil, bare at det belastet prosessoren mest mulig.

Lenke til kommentar

5649730[/snapback]

5649730[/snapback]

Enn om han har enda lavere i bios? :hmm:

5649772[/snapback]

Har 3.25 I bios....

5649787[/snapback]

Så 3.25 bios viser riktig vcore? 1009 er helt mongo...

Lenke til kommentar
Det programmet du bruker mmi, er du sikker på at det er egnet til stabilitetstesting? DVS, stopper det med en feilmelding dersom CPU regner feil?

Googlet på det av ren nysjerrighet og fant ingeting om at det sjekker prosessor for feil, bare at det belastet prosessoren mest mulig.

5649788[/snapback]

Om det blir regnet feil, stenger programmet seg ned.. dvs, om jeg våkner og bare et av programmene kjører vet jeg jo hvilken kjerne som har feilet etter programmet...

Så 3.25 bios viser riktig vcore? 1009 er helt mongo...

5649799[/snapback]

1.325 er bios :p, 1.34 viser probe og cpu-z

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...