Gå til innhold

Den Store AMD DC Opteron oc tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjøpt meg Cruicial ballistix pc4000 2x1024 brikker nå.. skal teste om jeg klarer å komme meg opp på fluesopp sitt nivå når de kommer.. :w00t:

5631585[/snapback]

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...ucial+Ballistix :thumbdown:

5631735[/snapback]

 

 

Hvordan endte historia? Fikk du at penga`?

 

Har nylig opplevd det samme med mine tracere. De begynnte feile i memtest på alle hastigheter. Har nettopp sendt de inn igjen.

Lenke til kommentar

Sendte ikkje brikkene inn før forrige Mandag. Har ikkje fått svar fra Komplett enda, men regner ikkje med at det skal by på noen problemer. Eg satte brikkene i PCen igjen og levde med ustabil PC til det kom flust med feil når eg kjørte memtest.

 

Uansett kva som skjer så skal eg ikkej ha slike brikker i PCen noengang igjen. Får eg nye brikker en gang til så blir de solgt :hrm:

 

ikke alle som er så uheldige som deg :D

5631881[/snapback]

 

Dersom du leser den tråden på DFI-Street så ser du at der er flere som har vore igjennom tre sett som har dødd på samme måten......

Endret av Dragavon
Lenke til kommentar
170 min sendes i morgen så jeg har den på onsdag:)

Er fornøyd hvist jeg får klokket den til 2.5-2.6 ghz, men har hørt at de nyeste optero cpuene klokker ganske dårlig...er det sant? eller er det bare rykter?

5632244[/snapback]

Det ser jo ut til at de som har ramlet ned i tråden her klokker greit. Hva sikter du egentlig til når du sier dette?

Lenke til kommentar
Sendte ikkje brikkene inn før forrige Mandag. Har ikkje fått svar fra Komplett enda, men regner ikkje med at det skal by på noen problemer. Eg satte brikkene i PCen igjen og levde med ustabil PC til det kom flust med feil når eg kjørte memtest.

 

Uansett kva som skjer så skal eg ikkej ha slike brikker i PCen noengang igjen. Får eg nye brikker en gang til så blir de solgt  :hrm:

 

ikke alle som er så uheldige som deg :D

5631881[/snapback]

 

Dersom du leser den tråden på DFI-Street så ser du at der er flere som har vore igjennom tre sett som har dødd på samme måten......

5631893[/snapback]

mulig mange har ødelagt dem.. men det er ikke verre enn å vente ett par dager på nye brikker.. HVIS det skjer

Lenke til kommentar
170 min sendes i morgen så jeg har den på onsdag:)

Er fornøyd hvist jeg får klokket den til 2.5-2.6 ghz, men har hørt at de nyeste optero cpuene klokker ganske dårlig...er det sant? eller er det bare rykter?

5632244[/snapback]

Det ser jo ut til at de som har ramlet ned i tråden her klokker greit. Hva sikter du egentlig til når du sier dette?

5632269[/snapback]

 

Jeg har bare hørt at noen sa at de nyeste opteron prossersorne klokker ganske dårlig!! Så jeg lurer på om det er sant?!?!

Lenke til kommentar

er det noen som sliter med at maskinen henger seg ved bruk av 165? Har lokalisert problemet hos meg, ved bruk av noen av lan portene på hk mitt(a8n prem) så henger maskinen seg, diabler jeg lan portene så oppfører maskinen seg normalt, har installert patch og drivere fra AMD og microsoft. Maskinen bruker og veldig lang tid fra welcome screenen og inn i skrivebordet, ca 3min tar det. noen som vet hva som kan løse dette problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...