Gå til innhold

Den Store AMD DC Opteron oc tråden


Anbefalte innlegg

når jeg kan kjøre 2,6 å 1,36v så gjør jeg det. Råder alle de som bruker cpu-z og opteron å laste ned cpu-z 1.32 isteden for 1.31 der står det athelon når man har opteron, det gjør det ikke på 1.32 der står det opteron.I morra blir det multimeter for å sjekke hva som er rett v-core som vises. Er det noen spesielt man må passe på når man skal gjøre det? jomfru-målinga mi dette :blush:

5621461[/snapback]

Ikke kortslutt noe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
aaaaaa, shit, boota 2.6ghz med 1.2v, lol. Har satt overvolting i bios, og 1.2v. Skulle egentlig ha gitt meg 1.4v, men overvolting saken funker jo ikke. Tror jeg må ta en bios oppdate.

5621125[/snapback]

I CPUz vises bare 1.2V da. Bruk Asus PC Probe, så ser du riktig volt.

 

PS : Sendt min Opty 165 i retur. Klokka for dårlig.

Lenke til kommentar
sett den sånn at den blir 1,36v og så 288 på fsb, for å komme akkuratt på 2,6001 så måtte jeg øke volten mer enn jeg ville for å få den siste fsben. Detvar det ikke verdt etter mitt hue. for da kan jeg like godt kjøre 1,4 på 2,7 men nå så kjører jeg 1fsb fra 2,6 på 1,36v

5621549[/snapback]

 

hvilke spenninger kjører du på chipset?

Lenke til kommentar
hekkan denne 165 utvikler lite varme....... ligger på 25 grader idle...

280 * 9 = 2520 på 1.350 volt..... bruker vapochill micro (type high end)

5621433[/snapback]

 

Eg synest du burde presse den Opteronen din litt mere eg. Tydelig at du har fått en veldig god en, du jo finne ut kor mye den klarer med 1,55vcore :p

 

Har du lyst til å selge? :cool:

Lenke til kommentar
kjører minnet på 236,5 mhz å cpu på 2600 mhz nå.. det er egentlig nok for meg :) skal teste mere etterhvert sikkert.. må ha litt høy vol da.. kjører på 1.520 V nå.. litt mye spenning maybe.. men samma det..

5621871[/snapback]

 

prøv å skru ned litt ja, jo mindre volt jo bedre

5621925[/snapback]

booter ikke da

Lenke til kommentar
aaaaaa, shit, boota 2.6ghz med 1.2v, lol. Har satt overvolting i bios, og 1.2v. Skulle egentlig ha gitt meg 1.4v, men overvolting saken funker jo ikke. Tror jeg må ta en bios oppdate.

5621125[/snapback]

I CPUz vises bare 1.2V da. Bruk Asus PC Probe, så ser du riktig volt.

 

PS : Sendt min Opty 165 i retur. Klokka for dårlig.

5621671[/snapback]

 

Betroz:

Hvilket hastigheter kom du opp i på 165 en?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...