Gå til innhold

Den Store AMD DC Opteron oc tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, det vet jeg ikke, men jeg vi tippe at han brukte dfi kortet først. Men det er mange på xs forumet som påstår det samme. At de rett og slett klarer å nå høyere oc med asus kortet. Det er nemlig det jeg prøver å finne ut, om utsagnet stemmer eller ikke. Men hvis jeg ikke kan sammenligne spenningene, da har jeg kommet like langt. Hmmm...

Lenke til kommentar
Nå e 2stk 165 i hus på fredag! :)  ..Fra psdata.....

Håpe det blir en bra stepping..

5610597[/snapback]

Hehe, du slår ikkje meg! Då blir det deng!

Oppdaterte resultat på min Opty 165,

350mhz x 8, 2800mhz

1,65 vcore, 255mhz FSB (OCZ 3700EB)

Men bare prime stabil i 10 sek foreløpig. Skal skalpere cpu`en i morgen.

350mhz x 7,5, 2625 mhz

1,42 vcore, 255mhz FSB (OCZ 3700EB)

Prime Stabil 12 timer.

Lenke til kommentar

Hehe, nye asus kortet er virkelig noe for seg selv. Kjører 175 @ 2.6ghz med stock spenning nå. Tok meg en liten runde meg stressprime2004 uten at det slo alarm. Skal prime over natta å se hva som skjer :thumbup: Miss asus a8n sli deluxe var ikke i nærheten engang når det gjelder overklokkings potensiell.

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Til dere med Opty og A8N32 kortet : Test å slå av Overvolt funksjonen! Fixa en del her for meg kan du si....

Har Asus en bug med 8-fase...? Uansett så kjører jo kortet med 4-fase uten overvolt da, så da stiller det seg likt med DFI Expert kortet.

Primer på 2652 Mhz med 1.45V (1.42V når jeg primer...) 51/52 grader load.

Lenke til kommentar

uke 50 skal være bra.Noen har fått en uke 50?

Jeg endlig funne ut 2.83ghz er best daglig oppsett og da er stabil til f selv om 2.85ghz er ennå målet, skal klare å snik den opp til daglig oppsett

Jeg håper å klare 3.1-3.2ghz nå fasen kommer

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar

Hmmm... Den ene kjernen ga opp etter 4 timer med sp2004, mens den andre kjernen fortsattet til til jeg slo den av på 8 timer. Det er absolutt godkjent for meg, aldri oppnådd det før, får kjøre inn 2.6ghz på stock spenning par dager til. Neste gang skal begge kjernene prime iallfall 8 timer :w00t: Kan hende det kan være at jeg setter for stramme timings. 237mhz 2.5.2.3.5 1T. Skal prøve å løsne opp timings litt å prime igjen ikveld.

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...