Gå til innhold

Den Store AMD DC Opteron oc tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg fått vann på min 175. Tempen load sank fra 55 til 40 grader  :dribble:

 

Får tru det gir mulighet for litt videre overklokking. Med XP 120 kjølern ble 2.62ghz høyeste stabile hastighet dual prime. Prøver meg på 2.7 ghz nå.

5497173[/snapback]

Jeg er veldig interessert i å vite hva slags spenning du gir cpu'en ved gitt hastighet. Så ta en oppdatering så fort du har mulighet til det da :thumbup:

Lenke til kommentar

Eg bruker også SP2004 og synes den er bedre. Det hjalp forresten mye med ny PSU ( les: FORTRON SOURCE 700W :tease: )

Alle railene er stabile som fjell.

Har nå kjørt SP2004 hver natt i noen dager og økt HTT med 1 hver natt, fra 2.6GHz(289x9) og er nå på 2.63GHz (292x9) med 1.4V(1.396V), planen er å komme meg opp til 2.8GHz på lavere spenning. Men det tar jo lag tid dette, håper bare det funker.

Lenke til kommentar

Det har vært debatt om hva som er best av Prime95 og SP2004. Noen mener ditt og noen mener datt. Etter det jeg leste bygger SP2004 på en eldre verson av Prime95.

 

Etter 24 timer med Prime95, og noen timer med spilling i CS:S så mener jeg PC'n kan regnes som stabil.

 

Får min Opty 165 Lørdag 4. Februar eller Mandagen etterpå. Gleder meg som en unge! Håper på 0550!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...