Gå til innhold

Den Store AMD DC Opteron oc tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Der ser det ut til at databutikken.com har inne opty 170, så de som har penger.... BESTILL...

5312317[/snapback]

Jeg bestilte der i sted , så ut til at jeg fikk den siste , får i hvertfal håpe det

Jeg har hatt inne bestilling av denne prosessoren siden 24 nov på en annen web shop, så de er ikke lett å få fatt i.

noen som har bestilt denne prossesoren fra databutikken som vet hvilken stepping den har?

5312686[/snapback]

Det gikk den veien høna sparker ,det ble ikke noe prosessor på meg

:(

Lenke til kommentar
Komplett:

AMD Opteron 170, 2.0GHz,

Ordre plassert:  2005-12-15 18:35

1 stk har forventet sendingsdato 2006-01-14

Det tar sin tid gitt.

Får bare stole på dette forumet og håpe at det er verdt all ventingen. :hmm:

5313878[/snapback]

Når du først har fått den så tror eg ikkje du angrer nei :cool:

Lenke til kommentar

Jeg klarer 2.59, hehe, ikke akkurat 2.6. 235x11 funker helt fint, men 236htt feiler stress prime etter par timer.

Men tanken på at jeg har 175, så bør den klare litt mer, er egentlig ikke så fornøyd med steppinga. Dravagon, orker du å sette hvor langt du kommer på stock spenning? :thumbup:

Rekker bare å ta superpi 16m, siden de andre testene tar rimelig lang tid. Vil bare se hvordan min 175 ligger an.

Edit: Har det mye å si om jeg bruker maskinen mens jeg tester med superpi?

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Furyfax har vel vannkjøling så vidt eg har fått med meg. Eg tror eg skulle klart noe liknende dersom eg hadde hatt bedre kjøling på min CPU. Men eg klarer ikkje å holde den under 60c ved dual prime testing om eg går noe særlig høyere på hastigheten. Klarer fint å boote windows på over 2700mhz, men ble redd når eg såg temperaturene når eg begynte å kjøre prime, så eg klokket raskt ned igjen :blush:

Vurderer å ta av varmesprederen og kjøpe en slik Asetek Micro ting som ArticOC bruker. Får se kor modig eg blir etterhvert. Kanskje når Opteron kommer i butikkene igjen slik at eg kan skaffe ny om eg driter meg ut :p

Lenke til kommentar

Hehe, nå skjønner jeg det :tease: Dårlig stepping har vel alt med saken å gjøre. Men hvis jeg kjører min stock og din stock, så banker min din :w00t: hehe. Ble rar formulering her også.

Edit: Jeg får bare trøste meg at tallene 175 er høyere enn 165.

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte min 175 for 3950kr inkl porto og hele pakka. Syns det var ganske grei deal. Angrer ikke et sekund på kjøpet, men hvis jeg begynner å tenke økonomisk er det kanskje best å selge den, hehe.

5322177[/snapback]

så ikke begynn å tenk sånn. . . :p

ikke enda, ihvertfall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...