Gå til innhold

Den Store AMD DC Opteron oc tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, kom jo 40% av 32m testen. Setter fra 2.61 til 2.6 nå. Tester igjen. Oh, det er så dritt med kun 1.4 vcore i bios :realmad: Siste runde med 32m, så skal jeg prøve prime 95 og occt.

Edit: 12 timer? Maskinen min pleier ikke å være på så lenge engang. Krysser fingrene for at den klarer 32m nå. 10 min har gått, litt bedre enn istad, hehe.

Edit: Denne gangen passerte jeg 32m med glans :thumbup: Slutt tid ble 30m 52s. Endte opp med 2.6ghz 1.4v

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Husk at de 2 SuperPi programmene må ligge i forskjellige kataloger på pcen ellers vil det ikkje fungere å kjøre 2 stk på en gang.

F.esk C:\programmer\SuperPI

C:\programmer\SuperPI_2

5302745[/snapback]

Må vel gå i Task Manager og sette dem til hver sin kjerne vel?? :hmm:

Lenke til kommentar

Tester med to superpi 32m nå, foregått i 25 min, snart ferdig. Så langt så bra, ingen feilmelding ennå. 18 av 24 interations finished.

Edit: Der gikk dual superpi 32m gjennom. Bør jeg være fornøyd med resultatet? Min opteron 148 har ankommet postkontoret, og jeg skal hente den imorgen. Vet ikke helt hvilken av dem jeg skal beholde...

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Tester med to superpi 32m nå, foregått i 25 min, snart ferdig. Så langt så bra, ingen feilmelding ennå. 18 av 24 interations finished.

Edit: Der gikk dual superpi 32m gjennom. Bør jeg være fornøyd med resultatet? Min opteron 148 har ankommet postkontoret, og jeg skal hente den imorgen. Vet ikke helt hvilken av dem jeg skal beholde...

5303090[/snapback]

Kjøper glatt den 148en av deg hvis den ikke er en helt håpløs klokker...

Lenke til kommentar
Jeg kommer til å få inn 2 x 148, den ene vet jeg stepping på, CABYE 0543FPMW er fra ebay, og den som er hos posten er jeg ikke helt sikker på. Må nesten åpne pakka for å se om den har en grei stepping. Begge er nye, retail cpu'er med kjøler.

5303197[/snapback]

Bare å stappe dem i maskina og se hvor langt dem går det :thumbup:

Lenke til kommentar

Angående min opteron 148 har jeg klart 2.9ghz med 1.47v. Den er dønnstabil, superpi 32m gikk som et skudd. Får se om jeg gidder å presse den mer, men vet ikke om det er bra for en shuttle å bli presset så mye? Forresten så ble maks load på 36 grader, men med hjelp av en bordvifte. Brukte ikke stock kjøler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...