Gå til innhold

Den Store AMD DC Opteron oc tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå orket ikke jeg å lese så mye mer enn 2 setninger i den artikkelen (for tidlig på morgenen), men jeg regner med at den utfasingen varer en god stund. Tenk så billig det blir på slutten da, når sjappene skal ha ut "rest lageret" :D

5283934[/snapback]

 

Ja dette hadde jo vert vel og bra om det hadde vert noe restlager. Problemet er bare at det ikke finnes en eneste cpu til salgs i hele markedet. De ble kjøpt opp av et marked de ikke var beregnet for med en gang nesten. Ergo "no opteron for you!" :p

Lenke til kommentar
Det er ikke noen av dere som har eget firma som har kontaktet norek ?

 

Ser de har "leveringstid" til dem på 10 dager på opteron 165.

Får vel sende over en mail til dem å høre om det er reelt, eller bare noe bambus de har hentet ut fra løse luften.

5285992[/snapback]

Kanskje Guggelibu kan bestille noen..

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar

jeg bestillte 170 og det sto sendingsdato 18(bestillte 8.) og nå står det 22. . . :hm:

jeg sendte mail og de sa at HVIS de fikk de inn igjen gjalt det å stå først i køen :ermm:

 

så det er ikke bare "vanlige" folk som ikke får tak i dem, men hele verden er tom :cry:

 

serveren er litt full. . . :nei:

Endret av Guggelibu
Lenke til kommentar

Den 175 kjøpte jeg av hyggelig fyr i Trondheim. Han bestilte den fra Usa, oem. Opteron 148 bestilte jeg hos databutikken.com, da de hadde det på lager for noen dager siden. Det varte under en dag, så de selger som hvetebrød. Jeg kommer til å få inn 2 stk 148. Den ene vet jeg at den har CABYE med bra stepping. Den ene vet jeg ikke ennå, må åpne opp pakka for å sjekke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...