Gå til innhold

FEAR for 199,- hos Coop Obs?


Anbefalte innlegg

Er litt forvirret nå.

 

Da jeg kom jeg og satte meg foran reklameavisene, så oppdaget jeg plutselig at pc spillet F.E.A.R dukket opp på et av sidene og at prisen var 199 kr. Har da tenkt å ta meg en tur ditt etterpå og sjekke om det stemmer. Er det bare trykkfeil i min avis eller er det flere som har merket det?

 

Jeg synes dette er en knallpris til et spill som er så nytt og så bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjelder det for hele landet? Vurderte plutselig å ta bussen til obs.

5052375[/snapback]

 

Hmm, jeg undersøkte litt på dette. I nettavisen til COOP Obs i Trondheim sto det ikke noe om FEAR på sidene, men det gjorde det i avisen til COOP Obs i Oslo. Dunno om det gjelder hele landet. Det er jo forsåvidt bare å ringe og spørre da. :)

 

EDIT: Har fått svar på mailen jeg sendte til CDON nå. Det viser seg at det har vært en mix-up, slik at pakken ikke har blitt sendt. Jeg har spurt om de kan avbestille orderen, og venter på svar fra dem igjen. Håper jeg får avbestilt det da. Hell i uhell, liksom. :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Vel i og med at spillet er så kort, så synes jeg at prisen er ganske grei. Det burde maks koste 300kr i utgangspunktet.

5052452[/snapback]

 

Syntes ikke fear var så kort da, er kjipere å betale 200kr for en 1.30min. lang film.

De har jo brukt mange timer og penger på dette for oss spillere, burde bare mangle at et spill koster 300-500kr. Syntes at 500kr er max. Kjedelig å kjøpe spill til 700kr som du kanskje ikke kommer til å fullføre. Er det som er greit med pc, har jo try before you buy teknikken der :p

Lenke til kommentar

Woah! Jeg har allerede bestilt FEAR (forhåndsbestilt fra CDON), men jeg har enda ikke fått det. Skal sende mail i dag og spørre hva som har skjedd. Kanskje jeg får pengene tilbake. Da skal jeg kjøpe det på Obs! :D

5051872[/snapback]

 

Du har uansett 14 dagers returrett på varer kjøpt over nettet... Pure and simple... Så det er ingen som kan nekte deg pengene tilbake så lenge du ikke har åpna coveret..... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...