daffyd Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Ja det skal vere fullt mulig å sette LaCie-skjermene på eit vesa100-feste.LaCie leverer faktisk eit eige dualstativ til sine skjermer. USBen i foten går ikkje via skjermen men foten har sin eigen hub internt. 5151316[/snapback] Aha! Tusen takk for all hjelp, da blir det bestilling av skjerm! *gleder meg* Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Skjermen er nå mottatt og testet litt overflødig. Er veldig fornøyd! Har heller ikke klart å spore noe etterslep hverken i spilling eller film-titting. (Har kun prøvd å spille/se film i noen minutter, så den testen er nok ikke så veldig god.) Skulle jeg ha EN negativ kommentar, så måtte det være at usb-hub'en er BAK på foten, og ikke på siden, dermed er det ikke mulig å sette skjermen helt inntil veggen om jeg vil bruke usb hub'en... (Uten å ha testet ordentlig, så kan det også se ut som om pivot-funksjonen er i foten og ikke på skjermen, slik at jeg ikke får pivot'ert om jeg monterer den på en arm i veggen også.) Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Til info: Denne skjermen selges på Netshop for 5995,- for tiden... Et røverkjøp. (Og 500,- mindre enn hva jeg betalte for den på mpx.) Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå