__Lars__ Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Etter at jeg skrudde av PCen i går kveld og skulle starte den på nytt igjen i dag tidlig ville den ikke virke. Ingen lys lyser, alt er helt dødt, er det strømforsyningen som er problemet? Endret 8. desember 2005 av __Lars__ Lenke til kommentar
henningml Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Enten det eller sikringen har gått KAN jo være på-knappen, men jeg tviler. Lenke til kommentar
__Lars__ Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Sikringen er det ikke , tviler også på at det er noe med på/av knappen Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Prøv med en annen PSU, og sjekk at alle kablene sitter i som de skal. Lenke til kommentar
Max Mekker Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Sikringen er det ikke , tviler også på at det er noe med på/av knappen 5052368[/snapback] Har du sett om sikringen i PSUen ikke har gått? Lenke til kommentar
__Lars__ Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg har support/garanti på PCen så jeg får ny PSU i posten om noen dager, får håpe det ikke er noe mer som er galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå