Pysj Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Misfornøyde telekunder En fersk undersøkelse viser at med unntak av våre svenske naboer, er nordmenn de minst fornøyde telekundene i hele Nord-Europa. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Eller bare at vi er for kravstore... Har brukt NetCom, Sense og Telenor, ingen problemer med noen av de.... Kan også ha noe med at jeg har tilgang på Forhandlersupport hos Telenor og får svar mye raskere enn de fleste, om jeg skulle få problemer.. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 ohhh...tilgang til forhandlersupport, den store hellige gralen blandt alle mobilentusiaster nr til telenor forhandlersupport for de som vil slippe køen er 09900 for å kommentere artikkelen så er jeg veldig fornøyd med netcom, som jeg har hatt som operatør de siste 5 årene, aldri hatt noen problemer med dem Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Mente ikke det slik at forhandler support er den hellige gralen, men sjekker de ikke om man faktisk er forhandler? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 jeg ringer aldri til de vanlige nr når jeg trenger hjelp hvertfall, i værste fall så sier de at du ikke er forhandler og neste gang bør du ringe det vanlige kundenummeret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg