Joachim Murat Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Har nylig installert win xp pro sp2 og alt ser ut til å fungere fint. Imidlertid tittet jeg inn på device manager og oppdaget at det er flere komponenter som ikke er installert skikkelig/mangler drivere. Se bildet her. Hk er et Asus A8N-SLI som jeg kjøpte som demokort fra komplett, men jeg klarer ikke finne ut hverken hvilke komponenter dette egentlig er eller hvor jeg finner drivere til dem (har prøvd å finne drivere fra Asus sine sider men uten hell). Er det noen som kan fortelle meg hva disse tingene er og hvordan jeg får installert dem skikkelig? Takker for alle innspill! Endret 24. oktober 2005 av Joachim Murat Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Du har ikke installert drivere til hovedkortet. Det pleier alltid å følge med en CD til nye HK. Det er da lett å finne fram på Asus sine sider: http://support.asus.com/download/download....s&model=A8N-SLI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå