FenrisC0de Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Hvorfor spiser du frokost på en polsk ferge? 5055773[/snapback] For jeg er sulten... Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 To kamerater av meg var i Etiopia i en måned for et par år siden. Etter 3 dager fikk de diare, etter 5 dager gadd de ikke bruke doen lengre ettersom de allikevel måtte dusje etterpå, etter 11 dager ville de hjem men det gikk ikke fly før om 19 dager. De brukte med andre ord dusjen som do i 25 dager. Selv har jeg kun en gang hatt dårlig mage i utlandet. Hold dere unna nasjonalretten i Tsjekkia. Diare kan være slitsomt. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Oki, se vedleggene for maten jeg fikk i meg Den siste retten smakte og så ut som møkk......Ble kvalm og dårlig av den. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Polferries, dag 7? Var der for litt over en måned siden. Ble ikke dårlig av eggerøra. Men, såklart kan det være det. Vi i Norge har jo høyere standarder. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Er slettes ikke sikkert det var så alvorlig heller da. Jeg har urolig mage hele året, og får avogtil kjempeløs mage bare av å spise vanlig middag.Det er bare noen som har det sånn. 5051399[/snapback] jepp og jeg vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Ser ut som dritt. 5055549[/snapback] Ja dette husker jeg i gjen hadde kjempe vodt i magan på hjem turen og kroppen ville ikke spy eller drite før 4 dager etter vi hadde kommer hjem og det er 14 dager ute å gå på do hehe polen mat Buuuuuuuuuu Endret 30. november 2005 av Lucifer89 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 *ler* Ja.. deilig var den ikke akkurat, verken i utsende eller smak! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Bilde av bratwurstSer ut som dritt. 5055549[/snapback] Hehe, kan forsikre deg om at den er spiselig, men kålen som også kalles Saurkraut er ikke spesielt god. Jeg fikk diarè av sånn ekkel nuddelsuppe som vi spiste i cafeen til Auchwich. Tror det er mye urenselige prompefingre der, ja. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 fatter ikke hvordan dere kan syns polsk mat er dårlig.. Er jo verdens beste og fineste og deiligste osv osv mat! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) fatter ikke hvordan dere kan syns polsk mat er dårlig..Er jo verdens beste og fineste og deiligste osv osv mat! 5233946[/snapback] Ehm......nei! Spiste alt i polen når jeg var der for noen år siden, unntagen en merkelig suppe med bacon i jeg kjøpte i Krakow Endret 30. november 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Pingler. Regner med at det ikke er noe stress, løs mage pleier ikke å være noe stort problem og tviler på at du har fått salmonella. Jeg og fire venner var på tur rundt i Europa en mnd og vi spiste alt vi kom over, både egg og kylling og ingen av oss fikk salmonella, bare små problemer med magen slik du beskriver her. Regner med at det går bra! Maten i Polen er forresten utmerket, tre retters middag for prisen av en slapp burger her hjemme. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Maten i Polen er forresten utmerket, tre retters middag for prisen av en slapp burger her hjemme. 5234404[/snapback] Endelig en som har insett det.. Er faktisk en av grunnene til at jeg reiser 1-2 ganger i året til Polen. Den deilige maten btw.. reinsligheten er mye bedre der enn her i norge! Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Maten i Polen er forresten utmerket, tre retters middag for prisen av en slapp burger her hjemme. 5234404[/snapback] Endelig en som har insett det.. Er faktisk en av grunnene til at jeg reiser 1-2 ganger i året til Polen. Den deilige maten btw.. reinsligheten er mye bedre der enn her i norge! 5234909[/snapback] Jeg hadde heller sleika dassen på Mc. Donalds enn å spist Polenmat igjen! Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 På Statoilstasjonene i Polen kan du nesten også gjøre det trygt; Renholdet der er i en egen klasse og mye mye bedre enn her i Norge. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Maten i Polen er forresten utmerket, tre retters middag for prisen av en slapp burger her hjemme. 5234404[/snapback] Endelig en som har insett det.. Er faktisk en av grunnene til at jeg reiser 1-2 ganger i året til Polen. Den deilige maten btw.. reinsligheten er mye bedre der enn her i norge! 5234909[/snapback] Jeg hadde heller sleika dassen på Mc. Donalds enn å spist Polenmat igjen! 5235275[/snapback] Sier en som sikkert ikke har smakt ekte Polsk mat.. La meg tippe.. Du var sør i Polen? Du åt ditt og datt med pommes frites og sånt dritt? anyway.. Tviler veldig mye på at du har smakt mye av ekte polsk mat.. *reiser sikkert til Polen igjen om 2 uker for å kose meg enda mer med maten* Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Maten i Polen er forresten utmerket, tre retters middag for prisen av en slapp burger her hjemme. 5234404[/snapback] Endelig en som har insett det.. Er faktisk en av grunnene til at jeg reiser 1-2 ganger i året til Polen. Den deilige maten btw.. reinsligheten er mye bedre der enn her i norge! 5234909[/snapback] Jeg hadde heller sleika dassen på Mc. Donalds enn å spist Polenmat igjen! 5235275[/snapback] Sier en som sikkert ikke har smakt ekte Polsk mat.. La meg tippe.. Du var sør i Polen? Du åt ditt og datt med pommes frites og sånt dritt? anyway.. Tviler veldig mye på at du har smakt mye av ekte polsk mat.. *reiser sikkert til Polen igjen om 2 uker for å kose meg enda mer med maten* 5235854[/snapback] Enig maten var god, og da snakker jeg om skikkelig polsk mat, ikke pommfri og slikt. Spiste villsvin og sånn der nede, var veldig godt. Men, taklet ikke den der "baconsuppen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå