eirikJO Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg har tenkt til å sette inn en tredje HD i kabinettet mitt, men det er ikke plass til en tredje HD. Jeg fant en flat, ca 1cm bredt metall bånd som har hull nedover. Jeg tenkte da at jeg kan feste 4 slike i drevrammen, og feste en harddisk under. Jeg forsøkte å lage et bilde som illustrerer dette. Er dette holdbart? Jeg vet at en HD kan vibrere. Kan det være at den ikke blir stødig nok? Se bilde: Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Skulle gå fint det! Båndet du snakker om kalles patentband! Eneste som kan være litt risikabelt med dette er når du skal frakte maskina, men hadde du festet patentbandet nederst i kabinettet (altså i gulvet) slik at det hadde blitt stramt og ikke hadde blitt rom for HDDene å bevege seg hadde det blitt idiotsikkert! Go for it Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Om du ikke vil lage selv kan du kjøpe en slik: Lian Li drevramme for 3 stk. 3,5" drev Ikke prøvd selv, men sett flere som bruker den. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Finnes mange måter å gjøre det på: Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Støtter P-In-P. det kan være smart å gi hdd`ene ekstra støtte. velger du denne løsningen har du mulighet for senere oppgraderinger også! Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Nydelig! Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå