Mendel Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Jeg har et lite problem her på den ene maskinen min med at når jeg trykker space mens jeg skriver så fungerer den som backspace og sletter bokstaver istedefor å hoppe over et felt som normalt. Uansett hvilket program jeg er i så er det sånn. Noen som har en løsning på dette? Endret 25. oktober 2005 av Meendel Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Trykk Insert-tasten på tastaturet ditt. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg har prøvd insert knappen, uten hell. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 gå inn å se hvilket språk tastaturet ditt er på. høres ut som om at det har levd litt selv og valgt no annet en plass Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Prøv å reinstallere tastaturdriveren. Hva skjer når du trykker på backspace da? Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Har sett på språk og den er på norsk, men skal prøve å bytte til engelsk å så bytte tilbake. Backspace knappen funker som den skal, bare space som er litt rar. Drivere skal jeg prøve å reinstallere... Lenke til kommentar
miXer Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Sikker på at ikke tastaturet ditt snart er klart for fyllinga? Prøv å koble til et annet tastatur og se om samme feilen kommer. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Skal prøve alt før jeg bytter tastatur ^^ Har en del liggende, men er litt synd å kaste et tastatur og så viser det seg at det funker :s Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Ok, fant ut at det var tastatur som var gåent. Det merklige er at jeg hadde samme problem med et annet tastatur tidligere, og det ble da byttet. Jaja, takk for all svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå