Gå til innhold

Hva gjør du med telefonselgere?


FenrisC0de

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har reservert meg selv, men en av de bedre jeg har hørt var en som ble oppringt av en telefonselger på ettermiddagen. Han spurte selgeren om han ikke kunne ringe igjen sånn i 22-tiden. Da sa selgeren at det passet dessverre ikke, fordi da var han hjemme. Hvorpå denne personen sa; "Ja, du ringer meg hjemme og det passer heller ikke for meg at du ringer?"

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Har reservert meg selv, men en av de bedre jeg har hørt var en som ble oppringt av en telefonselger på ettermiddagen. Han spurte selgeren om han ikke kunne ringe igjen sånn i 22-tiden. Da sa selgeren at det passet dessverre ikke, fordi da var han hjemme. Hvorpå denne personen sa; "Ja, du ringer meg hjemme og det passer heller ikke for meg at du ringer?"

5058424[/snapback]

Seinfeld anyone ?

Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg har så mye sympati for telefonselgere.

Når man har den type jobb, må man regne med at man treffer på endel sure mennesker.

Man vet hva man går til, jeg personlig jobber i posten, og det er utrolig mye dritt jeg får slengt etter meg.

Jeg er fullstendig klar over hva som venter meg hver dag, og det at man slenger dritt om "kunder" er ganske vanlig i de fleste serviceyrker.

 

Nå har jeg heldigvis ikke fasttelefon lenger, men ikke noe er som å bli oppringt midt i middagen, bare for å finne ut at det ikke er noen i andre enden.

Lenke til kommentar
Har reservert meg selv, men en av de bedre jeg har hørt var en som ble oppringt av en telefonselger på ettermiddagen. Han spurte selgeren om han ikke kunne ringe igjen sånn i 22-tiden. Da sa selgeren at det passet dessverre ikke, fordi da var han hjemme. Hvorpå denne personen sa; "Ja, du ringer meg hjemme og det passer heller ikke for meg at du ringer?"

5058424[/snapback]

Seinfeld anyone ?

5058862[/snapback]

 

Hmm, didn't know :)

 

Da har han sikkert stjålet den derfra :blush:

Lenke til kommentar

Syns faktisk vi burde høre litt på de som har vært telefonselger her inne før. De vet jo hvordan det fungerer og de ser jo hvor mye vi virkelig driter oss ut. Jeg tror faktisk helt og holdent på at de ler av oss på pauserommet og skrur på høyttaler, det hadde jeg lett gjort hvis jeg var telefonselger. Og er jo ingen vits i å "mobbe" de med at "det er en dritt jobb". Det er en jobb som man tjener penger på uten å måtte reise seg fra en stol. Høres ganske greit ut for meg.

Men for all del, kom gjerne med historier om hva dere har funnet på! Er mye morsomt å lese selv om vi kanskje driter oss litt ut.

Lenke til kommentar

Får skjeldent telefonselgere. Men, de gangene dette skjer pleier jeg å snakke med dem, og få vite hva produktet er (selvom jeg ikke er intresert i det hele tatt) og etter en god stund blir de lei. Ender faktisk med at noen av de sier "Ok. men jeg er ferdig på jobb jeg nå" eller noe sånt.

 

Enkelte ganger når de spør etter en myndig, sier jeg: "Ja, bare vent litt så kommer de", setter telefonen til høyttaleren og tar på stygg musikk. Min mor eller far kommer jo selfølgelig ikke. Til slutt legger de på.

 

Hater telefonselgere. Men, artigt å snakke med dem av og til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...