Aleks_r Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Selgere er rævhøl... tjene penger på å synke så lavt.. 5054445[/snapback] Så jeg er/var et rævhøl? Vennligst voks opp og tenk litt mer over hva du sier. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg fikk en oppringing av en telefonselger:"Hei du, jeg heter ****, jeg er på jakt etter Ingrid(min mor), er hun hjemme?" Jeg, med brysk mannsstemme: "Ja, det er meg det!" "Eh, nei, jeg skulle ha tak i Ingrid. Er hun der?" "Jupps, du snakker med henne" "Er du Ingrid?" "Det stemmer" "Er du sikker på det?" "Like sikker som på at mora mi heter Karl" Så legger hun på... Makan til frekkhet! 5055019[/snapback] :!: Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det du må gjøre når en ringer deg er; Tlf selger: nå har vi et tilbud for dette bladet til 30 kr i uka ++++ du sier: ja jeg driver et firma selv og vi har tilbud på et annet blad til 23 kr i uka, er du intressert? Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg fikk en oppringing av en telefonselger:"Hei du, jeg heter ****, jeg er på jakt etter Ingrid(min mor), er hun hjemme?" Jeg, med brysk mannsstemme: "Ja, det er meg det!" "Eh, nei, jeg skulle ha tak i Ingrid. Er hun der?" "Jupps, du snakker med henne" "Er du Ingrid?" "Det stemmer" "Er du sikker på det?" "Like sikker som på at mora mi heter Karl" Så legger hun på... Makan til frekkhet! 5055019[/snapback] haha! , bra :!: Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 "Har ikke tid til dette" Enkelt og greit. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 hehe. For 3-4 dager siden stakk jeg og en kompiss hjem til han, og der ringer telefonen. Han snakker og snakker som om det skulle være en god venn, så fatter jeg til slutt at han snakker med en telefonselger. Etter en lang kosesamtale med selgeren, så ender det opp med at han får msn-adressa og noen bilder, tlf-nr og navn hos jenta. Men han kjøpte aldri noe Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 hehe.For 3-4 dager siden stakk jeg og en kompiss hjem til han, og der ringer telefonen. Han snakker og snakker som om det skulle være en god venn, så fatter jeg til slutt at han snakker med en telefonselger. Etter en lang kosesamtale med selgeren, så ender det opp med at han får msn-adressa og noen bilder, tlf-nr og navn hos jenta. Men han kjøpte aldri noe 5055462[/snapback] Haha. Synd man må være 16 for å jobbe på sånne steder som regel, ellers kunne man jo sjekket smårips i enda ett nytt medium! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hvis det er en som ringer om og om igjen(når jeg har sagt at jeg ikke er itresert), så ber jeg han/hun pent om og reise til hælvette. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Vennligst forstå en ting, Bundy: det er ingen vits i å be personen som ringer om å reise til helvete. Det er ikke telefonselgeren som bestemmer hvem det skal ringes til, så bare spar deg det der. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Men når SAMME selgeren ringer ver dag i en uke(skjedd før).. Da blir jeg forbanna, så spar deg. EDIT: OG samme rare innvandrer-norsken. hun hørtes russisk ut. Endret 25. oktober 2005 av Bundy Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg har ved siden av studiene deltidsjobb som telefonselger Der jeg jobber kan jeg faktisk sette de personene jeg vil på personlig oppring, dvs. at jeg kan velge når de skal bli oppringt og jeg får den samtalen Kan også bekrefte at det gjøres mye narr av "morsomme" kunder. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Morro å kødde med de. Folk flest trur jeg er over 18 i telefonen så det er gøy. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hva jeg gjør med de? Gir de til mamma. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg har ved siden av studiene deltidsjobb som telefonselgerDer jeg jobber kan jeg faktisk sette de personene jeg vil på personlig oppring, dvs. at jeg kan velge når de skal bli oppringt og jeg får den samtalen Kan også bekrefte at det gjøres mye narr av "morsomme" kunder. 5057107[/snapback] Vel, den muligheten hadde ikke jeg. Hvilket program bruker du/dere? Vi/jeg brukte et råttent program som heter Cardolan Web Agent, gammelt søppelprogram. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg venter til han/hun har presentert seg, presenterer meg, spør hva han/hun heter igjen for å så si at jeg har desverre ringt feil og legger på Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Greit nokk om du ikke har reservert deg imot slegere, da ahr du ingen unskyldning mot å bli sinna, men når du faktisk ar gjort det så skulle jo en tro at du ville slippe unna å bli oppringt av de. Vi/i min husstand så har vi reservert oss mot selgere, dette gjorde vi med en gang vi fikk muligheten. Når det da ringer en selger mitt i middagstiden (de ringer alltid midt i middagstiden) så synes jeg at jeg har god grunn til å bli litt sinna. Er det så vanskelig å respektere at folk har reservert seg mot selgere? De som har gjort det vil jo tvilsomt kjøpe noe uansett og er derfor bare sløs av arbeidstid å ringe til. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Greit nokk om du ikke har reservert deg imot slegere, da ahr du ingen unskyldning mot å bli sinna, men når du faktisk ar gjort det så skulle jo en tro at du ville slippe unna å bli oppringt av de. Vi/i min husstand så har vi reservert oss mot selgere, dette gjorde vi med en gang vi fikk muligheten. Når det da ringer en selger mitt i middagstiden (de ringer alltid midt i middagstiden) så synes jeg at jeg har god grunn til å bli litt sinna. Er det så vanskelig å respektere at folk har reservert seg mot selgere? De som har gjort det vil jo tvilsomt kjøpe noe uansett og er derfor bare sløs av arbeidstid å ringe til. 5057912[/snapback] Det har ingenting med respekt å gjøre. Det har med å gjøre at i over 80% av tilfellene er det vedkommende som har registrert seg feil (f.eks. hos Telenor eller andre), eller at telefonnummeret det ringes på ikke er registrert på vedkommende. Feil i listevask forekommer svært sjeldent. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Vi holdt på å kjøpe opp et sånt telefon-selgerselskap, men maken til rotete selskapsstruktur og ansettelsespolitikk tror jeg aldri vi har vært borti. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hva med å rope høye stønnelyder og skrike navnet til telefonselgeren blir serlig morsomt hvis det er samme kjønn *barnslig modus av* bruker egentlig bare å si nei.. vill jo ikke være så slem heller.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 De siste gangene de har ring hos meg. Pleier de og spørre om det er noen over 18 år der. Da sier jeg bare ei, de er på ferie. kommer ikke hjem på ei god stund. Funker som regel hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå