Gå til innhold

Hva gjør du med telefonselgere?


FenrisC0de

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk en oppringing av en telefonselger:

"Hei du, jeg heter ****, jeg er på jakt etter Ingrid(min mor), er hun hjemme?"

Jeg, med brysk mannsstemme: "Ja, det er meg det!"

"Eh, nei, jeg skulle ha tak i Ingrid. Er hun der?"

"Jupps, du snakker med henne"

"Er du Ingrid?"

"Det stemmer"

"Er du sikker på det?"

"Like sikker som på at mora mi heter Karl"

 

Så legger hun på... Makan til frekkhet!

5055019[/snapback]

 

:!:

Lenke til kommentar
Jeg fikk en oppringing av en telefonselger:

"Hei du, jeg heter ****, jeg er på jakt etter Ingrid(min mor), er hun hjemme?"

Jeg, med brysk mannsstemme: "Ja, det er meg det!"

"Eh, nei, jeg skulle ha tak i Ingrid. Er hun der?"

"Jupps, du snakker med henne"

"Er du Ingrid?"

"Det stemmer"

"Er du sikker på det?"

"Like sikker som på at mora mi heter Karl"

 

Så legger hun på... Makan til frekkhet!

5055019[/snapback]

 

 

haha! , bra :!:

Lenke til kommentar

hehe.

For 3-4 dager siden stakk jeg og en kompiss hjem til han, og der ringer telefonen.

Han snakker og snakker som om det skulle være en god venn, så fatter jeg til slutt at han snakker med en telefonselger.

 

 

Etter en lang kosesamtale med selgeren, så ender det opp med at han får msn-adressa og noen bilder, tlf-nr og navn hos jenta.

Men han kjøpte aldri noe :p

Lenke til kommentar
hehe.

For 3-4 dager siden stakk jeg og en kompiss hjem til han, og der ringer telefonen.

Han snakker og snakker som om det skulle være en god venn, så fatter jeg til slutt at han snakker med en telefonselger.

 

 

Etter en lang kosesamtale med selgeren, så ender det opp med at han får msn-adressa og noen bilder, tlf-nr og navn hos jenta.

Men han kjøpte aldri noe :p

5055462[/snapback]

 

Haha. :D

 

Synd man må være 16 for å jobbe på sånne steder som regel, ellers kunne man jo sjekket smårips i enda ett nytt medium!

:fun:

Lenke til kommentar
Jeg har ved siden av studiene deltidsjobb som telefonselger

Der jeg jobber kan jeg faktisk sette de personene jeg vil på personlig oppring, dvs. at jeg kan velge når de skal bli oppringt og jeg får den samtalen :whistle:

Kan også bekrefte at det gjøres mye narr av "morsomme" kunder.

5057107[/snapback]

 

 

Vel, den muligheten hadde ikke jeg. Hvilket program bruker du/dere? Vi/jeg brukte et råttent program som heter Cardolan Web Agent, gammelt søppelprogram.

Lenke til kommentar

Greit nokk om du ikke har reservert deg imot slegere, da ahr du ingen unskyldning mot å bli sinna, men når du faktisk ar gjort det så skulle jo en tro at du ville slippe unna å bli oppringt av de.

 

Vi/i min husstand så har vi reservert oss mot selgere, dette gjorde vi med en gang vi fikk muligheten. Når det da ringer en selger mitt i middagstiden (de ringer alltid midt i middagstiden) så synes jeg at jeg har god grunn til å bli litt sinna.

 

Er det så vanskelig å respektere at folk har reservert seg mot selgere? De som har gjort det vil jo tvilsomt kjøpe noe uansett og er derfor bare sløs av arbeidstid å ringe til.

Lenke til kommentar
Greit nokk om du ikke har reservert deg imot slegere, da ahr du ingen unskyldning mot å bli sinna, men når du faktisk ar gjort det så skulle jo en tro at du ville slippe unna å bli oppringt av de.

 

Vi/i min husstand så har vi reservert oss mot selgere, dette gjorde vi med en gang vi fikk muligheten. Når det da ringer en selger mitt i middagstiden (de ringer alltid midt i middagstiden) så synes jeg at jeg har god grunn til å bli litt sinna.

 

Er det så vanskelig å respektere at folk har reservert seg mot selgere? De som har gjort det vil jo tvilsomt kjøpe noe uansett og er derfor bare sløs av arbeidstid å ringe til.

5057912[/snapback]

 

Det har ingenting med respekt å gjøre. Det har med å gjøre at i over 80% av tilfellene er det vedkommende som har registrert seg feil (f.eks. hos Telenor eller andre), eller at telefonnummeret det ringes på ikke er registrert på vedkommende. Feil i listevask forekommer svært sjeldent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...