FenrisC0de Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Nå har Sense slått seg sammen med Chess, og tilbyr nå mye lavere priser enn det de gjorde før, men ikke for de eksisterende kontantkort brukerne, vi må fortsatt betale 1,98NOK per minutt! Dette synes jeg er litt for drøyt! Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Du synes det er drøyt at du beholder samme pris som før? Burde vel heller sett på det som positivt om du fikk lavere priser. Du står jo fritt til å velge en annen og billigere operatør. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 joda, men alikevell har jeg ikke lenger mulighet til å se på prisene som gjelder for meg en gang, så viss feks jeg ikke husker GRPS prisen, så må jeg ringe kundeservice, for trykker jeg på priser kommer jeg bare til CHESS prisene.. Derfor synes jeg det er drøyt! Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 joda, men alikevell har jeg ikke lenger mulighet til å se på prisene som gjelder for meg en gang, så viss feks jeg ikke husker GRPS prisen, så må jeg ringe kundeservice, for trykker jeg på priser kommer jeg bare til CHESS prisene.. Derfor synes jeg det er drøyt! 5051335[/snapback] Prisene ligger på Sense.no..... http://www2.sense.no/?sectionId=140 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå