Joachim_F Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Livet som romer har aldri vært så vanskelig som nå; Romerriket er delt, og presses fra alle kanter av blodtørstige og usiviliserte barbarer. Slikt blir det god underholdning av. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Veldig bra omtale, meget godt skrevet men det tok litt tid i forhold til når det kom ut Men men, spillet er meget bra, men det mangler det lille ekstra for å bli en "kanon"... Jeg synes at det er bra, men det er det lille extra som mangler Med denne omtalen tror jeg at jeg drar opp BI igjen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Har ikke dette spillet hvert ute snart et år eller mer, er det ikke litt seint å komme med en omtale nå? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Som du kan se om du titter i produktinfoen på høyre side av artikkelen, kom ekspansjonspakken Barbarian Invasion 30. september i år. Du tenker kanskje på hovedspillet, Rome: Total War? Det kom i fjor, men det er ikke det vi omtaler her. Lenke til kommentar
cartMann Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Jeg leser her og inne spillet at det går å gjenforene vest og øst romerene men hva med noen tips? Bare jeg spør vest om map information så brytes alliansen. Hadde vært digg vis jeg hadde fått det til å blir bare rome igjen. KOM igjen og svar noen. Jeg vil forene det romerske emperiet. Endret 25. oktober 2005 av cartMann Lenke til kommentar
Gunfreak_old Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 jeg tror gjenforeningen består av at en rome faction tar over en annen. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Ja, jeg tenkte ikke akkurat på noen spesielt fredelig gjenforening Lenke til kommentar
cartMann Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det jeg håpet på men tenkte vel det ikke går, men hadde vært kjekt. Blir ikke det samme vis alt skal stå under east roman empire isteden for union of the two roman empires eller united rome hadde vært fun og får at det ikke blir for lett så blir vest fattig og rome slitter av konstante angrep. Lenke til kommentar
Aesop Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Noen som vet om dette spillet lar seg spille i 1600x1200? Etter at jeg kjøpte ny 20tommers skjerm ser Rome så dårlig ut at jeg helt har sluttet å spille det. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Merket også at gameplayet gikk tregt, så en dag gikk jeg rett ut av spillet og fikk øye på en merkelig prosess.. Er visstnok cd-protection som kjører, i taskmanager heter den ~e5.0001... Den enkleste fix`n for det er å finne en no-cd exe.. uansett om du har original eller ikke... Det var faktisk skikkelig ille her, hadde t.o.m en crash... Uansett, har hatt RTW-BI en stund nå og er fornøyd, men man kunne kanskje hatt litt mer options for campaign delen.. Hvor mye penger som man starter med og flere mål.. Jeg spiller for øyeblikket Imperial glory, her har du del mål.. f.eks. lage handelsruter og utvikle ny teknologi... Hadde noen fornuftige mennesker tatt det beste fra Rome-total war og det beste fra Imperial glory, så hadde vi hatt det første strategi spillet som hadde fortjent 10 av 10 poeng.. Rating fra meg.. Rome-total war 9 av 10 poeng da det kom ut... Rome-total war Barbarian invasion 7 av 10 poeng da det egentlig ikke er et revolusjonerende spill, og dem har ikke fikset de små feilene RTW har/hadde Imperial glory 8 av 10 poeng, er like bra som RTW, og hadde dem kommet ut samtidig så ville jeg heller satt meg ned med Imperial glory... Muligheten for sjøslag er i seg selv en grunn til å spille det.. RTW og Imperial glory ligner hverandre, og det kan se ut som noen luringer hos pyro studio har fikset en del av problemene RTW har.. Endret 4. november 2005 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg