Plopix Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Hei! Eg tenkte å kjøpe meg 2GB minne og er litt usikker på cas latency. Har sett på det her minnet: Link Noken som har erfaring med desse? Er Cas Latency 3 for mykje, kor blir det merkbart i tilfelle? Takk, Endret 26. oktober 2005 av Plopix Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 etter min mening blir cl3 for høy latency ja. man mister en del ytelse på det. har 2 gb ocz brikker som er på 2-3-2-5. kan anbefalle de Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Du mister litt ytelse med cas 3, men i praksis vil du ikke merke noe ting. Det er stort sett bare i ytetester du vil merke lavere resultat. Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Du mister litt ytelse med cas 3, men i praksis vil du ikke merke noe ting. Det er stort sett bare i ytetester du vil merke lavere resultat. 5052760[/snapback] Betyr det at det ikkje vil bli merkbart i ein pc som skal vere bygd for speling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå