lab161 Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Når jeg starter opp maskinen må jeg etter en stund trykke esc. for å komme videre. Jeg bruker ikke passord og brukernavn og kunne tenkt meg dette fjernet så window åpnes uten at jeg må trykke esc hver eneste gang. Jeg bruker win98. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Du får vel ei feilmelding av noe slag? noen filer som mangler eller noe? Lenke til kommentar
lab161 Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Sikkert litt dårlig forklart av meg! Når vinduet som du skal skrive inn brukernavn og passord kommer opp, må jeg trykke esc for at windows skal åpnes. jeg bruker ikke brukernavn og passord og kunne tenkt meg at windows ble åpnet direkte når jeg slår på maskinen Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Gå inn på nettverksinnstillinger. Der skal det være en opsjon for å velge mellom "Windowspålogging" og noe annet jeg ikke husker hva heter (Win98 = leeeenge siden) :smile: Lenke til kommentar
lab161 Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 ja win98 er litt døll. Men jeg har en celeron 733mhz og bruker maskinen mye til divx avspilling og det klarer den med et nødskrik. Frykter at ett nyere opperativsystem vil gjøre maskinen det lille tregere som skal til for at divx ikke lenger vil trives må min maskin Lenke til kommentar
Askelander Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Se om dette hjelpder: http://support.microsoft.com/default.aspx?...;EN-US;q152104& Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: lab161 skrev (2002-08-23 10:15):ja win98 er litt døll. Men jeg har en celeron 733mhz og bruker maskinen mye til divx avspilling og det klarer den med et nødskrik. Frykter at ett nyere opperativsystem vil gjøre maskinen det lille tregere som skal til for at divx ikke lenger vil trives må min maskin Jeg klarer da å spille av DivX på en P2 300 Mhz maskin med tnt2 kort og win2000. Jeg må riktignok sette kvaliteten ned, men det skulle vel gå bedre på din maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå