J_lle Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Hvilket program i Windows skal jeg tillate for at jeg kan bruke nettverk på vanlig måte sammen med ZoneAlarm? For når jeg har ZoneAlarm på så kan jeg ikke gå inn på andre maskiner på nettverk (like \\somecomputer) Endret 24. oktober 2005 av J_lle Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Er ikke det svchost.exe? Og så tror jeg du må legge nettverket i "Trusted networks" i ZoneAlarm... Lenge siden jeg brukte ZoneAlarm nå, siden jeg har ruter med brannmur, så er ikke sikker Lenke til kommentar
miXer Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Legg inn no annet enn zonealarm.. bare krøll og møkk med det programmet der fra min side ihvertfall Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 å si at zonealarm er møkk, er ikke akkurat riktig.. vil faktisk si at zonealarm er en meget god og sikker brannmur (pro versjonen iallefall... gratis versjonen har for få funksjonenr for meg..) nå har det seg dog slik at zonealarm bugga endel på min stasjonere maskin, så jeg testa endel andre brannmurer, før jeg endte opp med sygate pro, som jeg synes har alt jeg trenger uten noe fancy unødvendig mikkmakk. men zonealarm pro kjører derimot prikk fritt på laptopen, og hos venner som jeg har installert gratis versjonen hos, uten problem (hm, jo, en som også fikk problem, som jeg installerte sygate personal hos isteden..) mens sygate som kjører prikkfritt på desktopen min, har kræsja andre sine maskiner.. hm, av en eller annen grunn er det alltid slik at enten sygate ELLER zonealarm funker, ikke begge.. hehe, nesten iallefall poenget er iallefall, at om noe ikke fungerer på maskinvaren din, så vil ikke det nødvendigvis si at det er "dritt" og ikke fungerer hos andre. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Sant nok men da vet dere min mening :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå