Gå til innhold

Problemer med nettverk og ZoleAlarm

J_lle

Anbefalte innlegg

Hvilket program i Windows skal jeg tillate for at jeg kan bruke nettverk på vanlig måte sammen med ZoneAlarm?

For når jeg har ZoneAlarm på så kan jeg ikke gå inn på andre maskiner på nettverk (like \\somecomputer)

Endret av J_lle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

å si at zonealarm er møkk, er ikke akkurat riktig.. vil faktisk si at zonealarm er en meget god og sikker brannmur (pro versjonen iallefall... gratis versjonen har for få funksjonenr for meg..)

nå har det seg dog slik at zonealarm bugga endel på min stasjonere maskin, så jeg testa endel andre brannmurer, før jeg endte opp med sygate pro, som jeg synes har alt jeg trenger uten noe fancy unødvendig mikkmakk.

men zonealarm pro kjører derimot prikk fritt på laptopen, og hos venner som jeg har installert gratis versjonen hos, uten problem (hm, jo, en som også fikk problem, som jeg installerte sygate personal hos isteden..)

mens sygate som kjører prikkfritt på desktopen min, har kræsja andre sine maskiner.. hm, av en eller annen grunn er det alltid slik at enten sygate ELLER zonealarm funker, ikke begge.. hehe, nesten iallefall :)

poenget er iallefall, at om noe ikke fungerer på maskinvaren din, så vil ikke det nødvendigvis si at det er "dritt" og ikke fungerer hos andre. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...