Andrivio Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) på tide med ny harddisk nå og har da valgt to stk, men vet ikke hvilken av de jeg skal velge. Så derfor søker hjelp her om dere har noen synspunkter. 1. Hitachi 250GB Deskstar 7K250 SATA HDD 2. Western Digital 250GB Caviar SE SATA HD bare komme med meninger og synspunkter Endret 24. oktober 2005 av Andrivio Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Mener å ha hørt at Hitachi disker både er stille og stabile og i dette tilfellet er den også raskere så jeg ville ha valgt Hitachi Lenke til kommentar
Andrivio Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Mener å ha hørt at Hitachi disker både er stille og stabile og i dette tilfellet er den også raskere så jeg ville ha valgt Hitachi 5051154[/snapback] det er jo noe som er viktig. stabil og stillegående og raskere =) Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Personer som mener å ha hørt at en nabo anbefalte denne til en venn fordi onkelen hadde kjøpt denne av en kjenning har ingenting de skulle ha sagt - Når en skal anbefale noe, vær vennlig å vis til tørre fakta, tester o.l. Ellers vil dette bare bli synsing. Forøvrig er Samsung Spinpointene stillere enn Hitachi sine disker, det står stort sett oppgitt hos de forskjellige webshopene hvis en velger "Mer informasjon om produktet". Da kan trådstarter lett sammenligne selv. Endret 24. oktober 2005 av oysfaerg Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Fint du drar inn SpinPoint disker i en Hitachi 250GB Deskstar 7K250 SATA HDD VS Western Digital 250GB Caviar SE SATA HD tråd Edit: Læf Endret 24. oktober 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg er fullt klar over at dette er en tråd som omhandler Hitachi og WD, men hvis trådstarter setter pris på en stille disk (og i tillegg stabil), er ikke hans to valg noe å spare på. Men jeg venter fortsatt på dine kalde, harde fakta på hvorfor din mening er verdt å høre på. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Har aldri påstått at det var kalde harde fakta, men noe jeg mener å ha hørt (eller mest sannsynlig lest) Om det jeg sier er verdt å høre på får hver enkelt bedømme selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå