Øystein.F. Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Advarsel: Denne artikkelen inneheld grafiske skildringar av brutal lemlesting og død. Diskresjon på lesaren sine vegne er anbefalt. Les mer Lenke til kommentar
Radial Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Etter min mening en fantastisk skrevet omtale. Det kan ha en sammenheng meg at jeg er minst 100% enig i alt du skriver her:) Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hmm tror nesten F.E.A.R. må bestilles nå ja. Fin omtale Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 ble en smule skuffet, som alle andre sci-fi FPS spill synsker kvaliteten på sluttet, "bossene" og de siste brettene blir veldig uintresante, var liksom "bli ferdig nå da" eneste kule var /spoiler/ å stå mitt i en stor eksplosion /spoiler/ og de faktum at jeg syns fysikken hadde tatt en skritt tilbake fra HL2. og ikke minst matrial fysikken, skuddsikkre pappbokser osv. og våpene var veldig kjedlige(skjer nesten altid når de tar å sci-fi'r opp våpen) og det faktum at nesten alle våpen hadde burst ble litt my for meg da selv, "sniper" rifla og rakketkasteren hadde det. ble til at jeg gikk rundt med pistoler og hagla.. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 ble en smule skuffet, som alle andre sci-fi FPS spill synsker kvaliteten på sluttet, "bossene" og de siste brettene blir veldig uintresante, var liksom "bli ferdig nå da" eneste kule var /spoiler/ å stå mitt i en stor eksplosion /spoiler/ og de faktum at jeg syns fysikken hadde tatt en skritt tilbake fra HL2. og ikke minst matrial fysikken, skuddsikkre pappbokser osv. og våpene var veldig kjedlige(skjer nesten altid når de tar å sci-fi'r opp våpen) og det faktum at nesten alle våpen hadde burst ble litt my for meg da selv, "sniper" rifla og rakketkasteren hadde det. ble til at jeg gikk rundt med pistoler og hagla.. 5051203[/snapback] Smak og behag, gunfreak. Uten å komme med spoilere, så synes jeg avslutningen var kjempeflott. Jeg er ikke enig i at fysikken har tatt et skritt tilbake siden HL2. Fysikken i skuddvekslingene kan rett og slett ikke sammenlignes, her er FEAR i en helt annen galakse. At man derimot ikke kan plukke opp en gjenstand, for så å kaste den avgårde synes jeg er helt greit. For øvrig kan man justere fysikkinstillingene fra 'minimum' til 'maksimum', men det har du sikkert funnet ut selv. Personlig synes jeg våpenarsenalet var bra, kanskje bortsett fra en ganske patetisk smg. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Syns det er dritartig å spille online men har liksom ikke tatt meg så altfor mye tid til å spille storyen.. Lenke til kommentar
GA Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Utrolig bra skrevet anmeldelse! Spennende og orginal! Spillet har jeg ikke kommet så langt i enda, men det virker meget bra! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg skulle gjerne kjøpt dette spillet, men jeg må spare penger til nytt hw og TES IV Oblivion. Det er alt som teller Men det var en flott omtale, jeg kjøper kanskje spillet til påska eller noe når øknomien har begynt å stable seg opp igjen. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hva er minimumskravet for dette spillet her? Føler at Pc'n min kommer kun til å duge på absolutt minimum etter å ha lest omtalen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Vil si dette var ein av de beste omtalene eg har lest den siste tida, meget bra. "Det blir etter kvart veldig ubehageleg, og du har eigentleg lite lyst til å fortsette, men du greier ikkje rive deg laus. Du veit aldri kva som er rundt neste hjørne, og det er noko du raskt kan forelske deg i." Det du skriver der, er nesten skummelt likt min tankegang Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Meget bra skrevet omtale. Når omtalen er slik at jeg blir urolig i stolen og føler jeg MÅ kjøpe spillet, da er omtalen perfekt i mine øyne *titter i lommeboka* *Ser hvite møll fly opp* Ser ikke ut som jeg har råd til dette spillet med det første, og tror kanskje jeg heller venter med det til jeg kan pansjonere FX 5600 korte mitt med noe bedre Lenke til kommentar
Mi77ion Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Skuffet over at jeg selv ikke syns spillet var skummelt, ser ut som det gjør opplevelsen mye bedre, og jeg hadde virkelig håpet dette var et spill som kunne skremme litt. Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Blodspruten står i taket, og dei kvite korridorane blei brått ein glinsande og mørk tone av raud. Det er kanskje groteskt, og det er truverdig, men det er perverst nydeleg samtidig. Nå skremmer DU meg! Neida, det var en fin omtale dette her. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Bra omtale, enig med det meste der, bortsett fra at det ikke var noe særlig skummelt, noe kribbling på sistebrettet men det var det. Også noe ensformig i lengden, men historien drar opp dette. Ville kanskje ikke gitt det 9/10 men 8/10 Endret 24. oktober 2005 av Snabben Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 I mine øyne holder grafikken IKKE til 10/10. Skuddvekslingene etc. er veldig pene, men leveldesignet er gørr kjedelig, lite detaljer etc. HL2 er som å løpe rundt i et maleri i forhold. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Svært bra skrevet omtale, og 100% i samsvar med mine personlige tanker om spillet =) Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Leveldesignet er grøsselig dårlig. Samme endeløse lange korridorer. Enten i *gjesp* et generisk kontorbygg eller *gjesp* i et generisk industriområde. Synes heller ikke historien var så involverende, spesielt måten den blir fortalt på. Samtidig er det jo litt skummelt, og fysikk, lyd, gfx er helt på topp. 7/10. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) btw,F.E.A.R. Tett på nett hos vg! Link: F.E.A.R. Tett på nett Endret 24. oktober 2005 av Deosl Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 btw,F.E.A.R. Tett på nett hos vg! Link: F.E.A.R. Tett på nett 5052719[/snapback] Nais, lurt å skrive på engelsk her vil eg tru ? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Introsekvensen i F.E.A.R er en av de beste jeg har sett! Har ikke sett sluttsekvensen, men regner med at den blir bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg