Hårek Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Dette har ikke virket hos meg siden vi fikk nytt forum. På det gamle forumet virket det veldig bra. Nå må jeg trykke "Marker alle poster som lest" hver gang jeg er ferdig og skal logge meg ut, så jeg kan se hvilke poster som er nye neste gang jeg logger meg på. Men jeg bruker 2 PC'er (jobb / hjemme), og når jeg bytter så vet ikke den andre hvor langt jeg var kommet. På det gamle forumet så gikk alt automatisk. Da jeg hadde vært utlogget et par timer så jeg nøyaktig hvor langt jeg hadde lest forrige gang, og jeg kunne bytte PC og den andre var like oppdatert. Det skjedde enkelte 'glipp' i systemet, men stort sett virket det. Dette problemet er det som irriterer meg mest med det nye forumet. Er det andre som har dette problemet? Er problemet kjent? Blir det gjort noe for å fikse det? Hvordan vet server hvordan den skal markere "Nye svar". Ligger det i cookies? Edit: Ser nå at det fungerer på et vis, innlegg som er lest på en PC vises som "Ingen nye svar" på den andre PCen. Men på det gamle forumet slapp jeg å trykke "Marker alle poster som lest" for å lett kunne se hvor jeg var sist, det gikk automatisk. Endret 25. oktober 2005 av hårek Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Er det ingen som vil kommentere dette? Det er veldig irriterende at dette ikke virker her, det virker på alle andre forum jeg besøker. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Huhuu ! Hvor er du Mr. Ueland ? ps. har ikke brukt den funksjonen med to maskiner samtidig så det så... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Bruker ikke den funksjonen ... Formulerte meg visst dårlig, jarmo, ser det kan misforståes. Jeg mener "Nye svar", dvs mørkeblå / lyseblå farge på ikonet for hver tråd. Når jeg logger meg inn så skal fargeforskjellen vise meg hvilke tråder som inneholder nytt siden siste jeg logget meg på. Men det skjer ikke automatisk, må selv trykke "alt lest" for at det skal virke. Så feilen er der også når jeg bruker en PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg