JO1 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 har nå en 4.0 å ein sånn plastikk steelpad greie, vet at jeg skal ha ny musmatte!, men skal jeg også kjøpe ny mus i samme slengen ?, viss ja hvilken ? Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Ja, kjøp ny mus. Kjøp Logitech G5, eller G7 hvis du vil gå for en trådløs løsning. Endret 24. oktober 2005 av Øssa Lenke til kommentar
JO1 Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 blir nok så jeg kjøper en g5, noen som har noen tips om hviken musmatte jeg da burde kjøpe ?, og hvor jeg burde kjøpe ? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Ikke kjøp Qpad ihvertfall. g5 klikker hvis du gjør kjappe bevegelser på den... Tror faktisk det var en god del andre matter som det også skjedde på. Lenke til kommentar
SenorPloppy Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Er også interessert i om noen har noen tips her. Skal kjøpe meg en G5 samt musematte, men vil ikke risikere å sitte med en musematte som ikke fungere til G5`en Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Steelpad 4S fungerer på den. Ikke kjøp en musmatte som er hyperglatt. Du vil ikke ha sjans til å styre en 2000dpi med det. Steelpadden er av aluminium og gir deg nok friksjon til å kontrollere musen. Lenke til kommentar
Bananfot Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg kjøpte ny mus og matte før helgen. Byttet fra en 4.0 og en sånn standard 20.- tøymatte, til MX518 og QPad. Forskjellen var absolutt verdt pengene. Så hvis du kan tenke deg en ikke-trådløs løsning så mener jeg dette er en god kombinasjon. Microsoftmusa holdt i ganske nøyaktig 6 mnd før høyreknappen sluttet å virke. Noe som kanskje ikke var helt uventa når du leser noen brukererfaringer i prisguiden her på HW. Ser nemlig at flere har slitt med kvaliteten. Selv om jeg må si at jeg likte 4.0 så lenge den varte... Så et lite tips kan kanskje være å kjøpe en ny mus nå i samme slengen, så har du en backup den dagen 4.0'en ryker Lenke til kommentar
JO1 Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg kjøpte meg en Q-pad å et nytt headset Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå