Lion84 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Noen spørsmål om følgende. Hvordan er det å kjøre tv live igjennom x-box 360? Alså rett fra kabel. Ikke opptak og ikke via internett. den har vell ingen tv tuner. Så mitt spørsmål er følgende. Jeg kjører på prosjektor men siden xbox funker som en media center extender holder det da med tv tuner i en pc som x-boxen er koblet til ? og can jeg skifte kanal med kontrollene til x-box via media center? Eller er det andre smarte måter å få fikset det på ? TAKK Lenke til kommentar
wise Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 er ikke det et litt vel detaljert spørsmål med tanke på at konsollen ikke er ute enda? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Nærmeste TV og slikt du kommer på X360 i første omgang tror jeg vil være Xbox Live marketplace. Der vil film-trailere komme fra Warner Brothers, og de andre store filmselskapene. Og såklart vil spill-trailere komme. Men om du har TV-tuner koblet til Media Center Pc'en din, så burde det gå an å bruke via X360 med tanke på at den er Media Center extender. Men dette er det svært få som vet noe om, så jeg bare tipper. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Kan man f.eks bruke harddisken til tv-opptak? Eller er det å håpe for mye? Den kunne jo erstattet både dvd og opptager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå