Gå til innhold

Derfor er Amerikanere feite

bfisk

Anbefalte innlegg

Haha, den slo ann!

Uff, begynner nesten grue meg til august. Skal flytte til USA i 10 mnd som utvekslingsstudent, uvisst hvor ennå, menmen. Heldigvis har jeg ekstrem forbrenning og forhåpentligvis er det et soccer lag jeg kan komme inn på der :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Så jeg vil si det er en myte at amerikanere er feite.  :)

7766768[/snapback]

Hvordan kan du si noe sånt? Det er jo ikke en myte at for eksempel 90% av alle amerikanere over 60 år er overvektige - det er harde fakta. Amerikanere er feite, de feiteste i verden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Over 60 år er vel de fleste feite.

Ca. 1/4 til 1/3 av alle voksne amerikanere er overvektige. Ikke mer.

7768198[/snapback]

I USA er mer enn 2 av 3 voksne personer overvektige. Over 65%. Og det er gammel statistikk, det er nok en del verre nå.

Lenke til kommentar

Ser ikke den store forskjellen mellom det bacon og det du får sørover i europa. I spania må du lete for å få tak i "magert" bacon. Det magreste bacon er stort sett Oscar Meyer, og er ikke det amerikansk?

Både i frankrike og spania kan du jo få baguett med ost og skinke som er glasert med sirup.....namnam

Lenke til kommentar
Etter filmen SUper-Size me, så var det en dame som levde på McD-mat i en måned. Hun spiste sine tre måltider der. Og valgte konsekvent det med lavest kaloriinnhold. Hun gikk ned en hel masse, mener jeg å huske. Det handler om å tenke litt, og ikke bare tenke 50 cent for større drikke og fries...

5057664[/snapback]

Salatene til Macern er langt fra sunne. Masse, masse sukker i dem. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...